بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 20070
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 7 شهریور 94 8:27 ب.ظ

به مناسبت هفته دولت در کنگان

استاندار بوشهر : شتاب در توسعه شهرستان کنگان از اولویت های استان است

استاندار بوشهر گفت: شتاب در توسعه شهرستان کنگان از اولویت های کاری مدیریت ارشد این استان است.

استاندار و نماینده و فرماندار

 

دکتر مصطفی سالاری روز شنبه در دیدار با مردم و مسوولان شهرستان کنگان در مسجد امام حسن مجتبی (ع) پرک گفت: ایجاد مجموعه بزرگ گردشگری در کنگان ( حد فاصل ساحل کنگان و دیر) در دستور کار قرار گرفته و اجرایی شدن این پروژه بزرگ (دهکده امید) و نیز ایجاد بوستان های جدید موجب تحول حوزه گردشگری شهرستان کنگان خواهد شد.
وی اظهارکرد: پروژه آب شیرین کن کنگان نیز با ۱۰ هزار متر مکعب تولید آب آشامیدنی، آبان ماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.
وی به ظرفیت های گردشگری شهرستان کنگان از جمله بندر تاریخی سیراف اشاره کرد و گفت: توسعه صنعت گردشگری تاریخی و پیوند آن با گردشگری صنعتی و نیز جذب سرمایه گذار و برنامه ریزی در حوزه جذب توریست و ایجاد درآمد برای این شهرستان در اولویت کاری قرار دارد.
استاندار بوشهر افزود: تلاش خواهد شد تا ضمن حفاظت از آثار تاریخی ، از طریق جذب گردشگر و رونق اقتصادی، درآمدی نیز برای مردم سیراف و پرک حاصل شود.
سالاری همچنین گفت: اقدامات اولیه برای گازرسانی به روستای شیرینو از توابع کنگان انجام شده و در آینده نزدیک مردم این روستا نیز از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.
استاندار بوشهر با اشاره به اهمیت شهرستان کنگان، عسلویه و جزیره خارگ اظهار کرد: سرانه مجموع اعتبارات عمومی شهرستان های کنگان ، عسلویه و جزیره خارگ در سال جاری دو برابر سرانه استان خواهد بود.// ابوذر حسین پور

 

کنگان سومین شهرستان پرجمعیت استان بوشهر است. این شهرستان میزبان ۶۰ درصد از تاسیسات پارس جنوبی  می باشد؛ همچنین فاز ۱۲ به عنوان بزرگ ترین فاز منطقه ویژه پارس در این شهرستان قرار دارد.

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن