بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 20194
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:دوشنبه 9 شهریور 94 12:10 ب.ظ

رئیس شورای شهر کنگان:

سفر استاندار به شهرستان کنگان پر بار و مثبت بود/قول مساعد استاندار در خصوص کمک به توسعه بیشتر شهرستان

ثلاث-رئیس شورای اسلامی شهر کنگان گفت: نگاه ارزشمند و توجه ویژه نماینده عالی دولت به توسعه این شهرستان ستودنی است.

اکبر پاریابی در گفتگو با خبرنگار ما با گرامیداشت هفته دولت و تقدیر از خدمات دولت یازدهم گفت: دولت تدبیر و امید طی مدت فعالیت خود در حوزه اجرایی کشور اقدامات و کارهای برجسته ای انجام داده که قابل تقدیر است.

وی با اشاره به سفر اخیر استاندار بوشهر به شهرستان کنگان ، با مثبت ارزیابی کردن برکات سفر اظهار داشت: نگاه ارزشمند و توجه ویژه نماینده عالی دولت به توسعه این شهرستان ستودنی است.

پاریابی گفت: در جلسه خصوصی که با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، امام جمعه معزز و فرماندار محترم با استاندار بوشهر برگزار  شد ، نگرانی مردم در خصوص کاهش اعتبارات شهرستان به ایشان انتقال داده شد.

وی افزود: خوشبختانه دکتر سالاری قول مساعد دادند از طریق جذب اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب ، ارزش افزوده ، حق آلایندگی و نیز افزایش دوبرابری سهم شهرستان کنگان از درآمد سرانه عمومی استان به توسعه بیشتر شهرستان کمک شود.

عضو شورای اداری شهرستان کنگان به دغدغه مردم در خصوص اسکله کنگان نیز اشاره و یادآور شد: با توجه به شناخت قبلی استاندار محترم از وضعیت اسکله بندر کنگان ، ایشان قول دادند تا موضوع اسکله کنگان با جدیت از طریق دولت و وزارت نفت دنبال شود.

رییس شورای اسلامی کنگان اظهار امیدواری کرد: تحقق این امور موجب تحول در توسعه این دیار خواهد شد.

پاریابی با تقدیر از توجه و علاقه استاندار به کنگان عنوان نمود: بی تردید ، محقق شدن وعده استاندار محترم ، نقطه‌عطفی در کارنامه دولت تدبیر و امید خواهد بود که در حافظه‌ی تاریخی مردم این خطه به یادگار خواهد ماند.// ابوذر حسین پور

اخبار مرتبط

نظرات

  1. حرف منصفانه says:

    جناب استاندار تشکر از شما

    اینکه این قول ها دادید یک امیدواری بزرگ برای مردم است. ولی این قول ها یک جور معامله نسیه با مردم است، چنانچه عملی نشود، مردم از چشم دولت و اعتبار آن میبینند.

  2. شهروند says:

    وعده زیاد داده شده تو این چند سال.مسولین بالاهم میدونن که تو کنگان کسی پیگیری نمیکنه میگن بهترین کار برای این مردم وعده اینده دادنه.نگران نباش درست میشه.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن