بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 20642
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 18 شهریور 94 10:18 ق.ظ

برخورد ۲۰۶ با تیرچراغ برق جان راننده را گرفت

ثلاث : سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: در ساعت ۷:۳۷ امروز حادثه برخورد خودروی ۲۰۶ با تیر چراغ برق در شرق به غرب جاده خاوران به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام شد.  به گزارش ثلاث، جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: در ساعت ۷:۳۷ امروز حادثه برخورد تصادف در […]

ثلاث : سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: در ساعت ۷:۳۷ امروز حادثه برخورد خودروی ۲۰۶ با تیر چراغ برق در شرق به غرب جاده خاوران به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام شد.

 به گزارش ثلاث، جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: در ساعت ۷:۳۷ امروز حادثه برخورد تصادف در شرق به غرب جاده خاوران به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و ماموران دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه پژو ۲۰۶ با یک نفر سرنشین از مسیر اصلی منحرف شده و وارد شانه خاکی جاده شده است و با شدت به تیر چراغ برق برخورد می‌کند و راننده نیز داخل خودرو محبوس شده بود.

ملکی افزود: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی‌های لازم این راننده ۲۶ ساله را از داخل خودرو خارج و تحویل عوامل اورژانس می‌د‌هند که مشخص می‌شود جان خود را از دست داده است.

به گفته ملکی در ساعت ۸:۲۰ عملیات این حادثه به اتمام رسید.

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن