بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 20964
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:جمعه 27 شهریور 94 6:29 ب.ظ

امام جمعه خارگ استعفا داد

 یک منبع آگاه گفت: حجت الاسلام موسی کمالی ظهر امروز طی سخنانی در خطبه های نماز جمعه این شهر، خبر استعفای خود را از امامت نماز جمعه جزیره خارگ را اعلام کرد. به گزارش ثلاث؛ وی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: امام جمعه خارگ در خطبه های نماز جمعه این هفته […]

 یک منبع آگاه گفت: حجت الاسلام موسی کمالی ظهر امروز طی سخنانی در خطبه های نماز جمعه این شهر، خبر استعفای خود را از امامت نماز جمعه جزیره خارگ را اعلام کرد. به گزارش ثلاث؛ وی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: امام جمعه خارگ در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر خارگ علت کناره گیری از این سمت را برخی بی مهری ها نسبت به خود اعلام کرده است.

این منبع آگاه یادآورشد: حجت الاسلام موسی کمالی حدود ۹ سال است که سمت امام جمعه شهر خارگ را عهده دار است.
در برخی از شبکه های مجازی خبرهایی پیرامون تجمع امشب برخی از ساکنان جزیره خارگ در حمایت از حجت الاسلام موسی کمالی در مسجد امیرالمومنین (ع) این جزیره در حال انتشار است.
جزیره خارگ ازتوابع شهرستان بوشهر با۲۰ هزار نفر جمعیت بزرگترین پایانه صادرات نفت کشور است که در فاصله ۵۷ کیلومتری شمال غرب بوشهر در آبهای خلیج فارس واقع است

نظرات

  1. همدل says:

    سلام چرا می خواهند جلوی رفتن کمالی را بگیرند اشهد بالله راحت می شود بگذارید زندگی راحتی داشته باشه ۹سال خدمت خالصانه کردند همه می دانند که ایشان انسان حقگویی هستند و پشت سر کسی حرف نمی زنند و از پشت خنجر نمی زنند و حرفش رو در رو می باشد.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن