بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 2119
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 29 تیر 93 12:52 ب.ظ

پانا

صنعت عامل خاموشی رشته های علوم انسانی در کنگان

ثلاث: این جلسه که با حضور فرماندار بعنوان رییس شورای آموزش و پرورش ، امام جمعه  ، مدیر آموزش و پرورش بعنوان دبیر شورا و رییس شورای شهر و دیگر اعضا در محل سالن اجتماعات مدیریت آموزش و پرورش تشکیل شد . به گزارش ثلاث ؛ در ابتدا شاکر محیسن بعنوان دبیرشورا گزارشی از مصوبات […]

ثلاث: این جلسه که با حضور فرماندار بعنوان رییس شورای آموزش و پرورش ، امام جمعه  ، مدیر آموزش و پرورش بعنوان دبیر شورا و رییس شورای شهر و دیگر اعضا در محل سالن اجتماعات مدیریت آموزش و پرورش تشکیل شد .

به گزارش ثلاث ؛ در ابتدا شاکر محیسن بعنوان دبیرشورا گزارشی از مصوبات جلسه قبل به اطلاع اعضا رساند و دستور کار جلسه با دو موضوع ،بحث بر جایگاه رشته های علوم انسانی و……و هزینه های جار ی آموزش و پرورش ادامه داد.

مدیر آموزش و پرورش در ابتدای جلسه با عرض تسلیت شهادت امام عاشقان و عارفان ،اولین پیشوای شیعیان جهان وهمچنین فرارسیدن شبهای قدر، مسائل پیش روی آموزش و پرورش را مطرح وخواستار رسیدگی جدی به امر آموزش در شهرستان شد .

  محیسن مدیر آموزش و پرورش و دبیر شورای آموزش و پرورش اعلام نمود با وجود همجواری با فاز های ۱۲ و دیگر فاز های پارس جنوبی در نزدیکی شهر و نیاز به نیروی بومی متخصص و کار آمد در این فاز ها ، اعلام کرد ،چنان آموزش و پرورش مشغول آموزش نیروی کار در این فاز ها شد تا جایی که رشته های علوم انسانی و دیگر رشته های آموزشی به خاموشی گرایید .

  محیسن ضمن تشکر از تلاشهای صورت گرفته در گذشته یاد آورشد باید در کنار توسعه رشته های فنی و کار دانش به فکررشته مورد تاکید مقام معظم رهبری و دغدغه ایشان در رشته های علوم انسانی بود.

مدیر آموزش وپرورش در ادامه به بدهی های این مدیریت به مدیریت برق شهرستان و آبفا اشاره نمود و اعلام کرد بدهی هایی به این دو نهاد داریم که امیدواریم با درایت اعضا و فرماندار محترم این معضل نیز مرتفع گردد.

در ادامه  پاریابی رییس شورا و عضو انجمن اولیا ومربیان بحث جدی دیگری در مدارس اعلام نمود و آن هم سرانه پایین مدارس می باشد که عمده مشکلات آموزشی و پرورشی در مدارس زنجیر وار بهم متصل نموده است که اگر مصوبه ای داشته باشیم در بحث جذب خود یاری مردم از طرف انجمن ، شاید کمکی به مسائل آموزشی ، پرورشی و همجنین دانش آموزان بی بضاعت داشته باشیم . امام جمعه محترم نیز با تاکید بر کمک به مساله آموزش و پرورش یاد آور شدند در این سالی که مزین به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی می باشد، از معلمان شهرستان می خواهم بصورت جهادی به کمک آموزش این شهربیایند تا گام موثری در آموزش بر داشته شود.

سپس فرماندار و رییس شورای آموزش  و پرورش با جمع بند ی مطالب مطرح شده قول مساعد جهت رفع برخی مشکلات موجود دادند در پایان اعضای شورا نظرات خود را بطور مفصل بیان نمودند .

برچسب ها: , ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن