بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 21245
تعداد نظرات:۴ دیدگاه
تاریخ انتشار:پنجشنبه 2 مهر 94 6:47 ب.ظ

به همت موسسه المهدی و کمیته امداد کنگان

قربانی کردن ۳۲ راس گوسفند در روز عید قربان+ عکس

اختصاصی ثلاث- موسسه المهدی عج کنگان با مشارکت همراه کمیته امداد امام خمینی ره در روز عید قربان اقدام به ۳۲ راس گوسفند را قربانی و ۳۲۰ کیلو گوشت را میان نیازمندان توزیع نمود.

به گزارش ثلاث، موسسه ی خیریه المهدی (عج) کنگان به کمک خیرین نیک اندیش و با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان در روز عید قربان با انجام سنت پسندیده ی قربانی کردن؛ ۳۲ راس گوسفند معادل ۳۲۰ کیلو گوشت را  برای ۳۲۰ خانواده در شهر کنگان، بنک و محله ی گلستان (گوده) بین افراد نیازمند توزیع نمود.

موسسه ی خیریه المهدی کنگان سالهاست که در زمینه ی توانمندسازی، درمان، فقر زدایی، اشتغال و… برای افراد نیازمند خدمات خوبی ارایه می دهد. این موسسه در سال ۸۳ تاسیس شده است.

 

 

 

قربانی سی و دو گوسفند المهدی (۸) قربانی سی و دو گوسفند المهدی (۷) قربانی سی و دو گوسفند المهدی (۶) قربانی سی و دو گوسفند المهدی (۵) قربانی سی و دو گوسفند المهدی (۳) قربانی سی و دو گوسفند المهدی (۴) قربانی سی و دو گوسفند المهدی (۲)

 

//

اخبار مرتبط

نظرات

  1. وبگرد says:

    سید حسین دمت گرم.

  2. علی says:

    خدا خیرتون بده آقا سید و همه ی عزیزان

  3. همشهری says:

    با وجود نامه نگاری به کمیته امداد از طرف دامپزشکی شهرستان مبنی بر آمادگی دامپزشکی شهرستان جهت نظارت بر دامهای کشتاری و لاشه های دامهای قربانی جهت تایید سلامت و پیشگیری از انتقال هرگونه بیماری مشترک به انسان، متاسفانه باز این موسسات توصیه‌های بهداشتی را جدی نمی گیرند و احتمال انتقال بیماریهای مشترک و خطرناک در این نوع کشتارهای بدون نظارت وجود دارد، لذا نیاز است قدری نیز به سلامت فقرا نیز اندیشیده شود و خدای ناکرده اگر درگیر بیماریهایی مانند تب مالت یا کیست های انگلی و تب کنگو و… شوند بایستی تمام زندگی شان را خرج کنند و شاید به نتیجه مورد نظر نیز نرسند، پس ضروری است این موسسات به مقوله سلامت فقرا نیز توجه داشته باشند و خدای ناکرده به مانند آن ضرب المثل نباشد که طرف می خواست ابروی دوستش را درست کنند زد چشمش را نیز کور کرد.

  4. محمد says:

    بیایید به جای کشت وکشتار نهال بکاریید بجای جان گرقتن جان هدیه بدید من یک گیاه خوارم و هرگز گوشت نمیخورم اینو از عقلم گرفتم

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن