بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 2192
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:سه شنبه 31 تیر 93 11:44 ق.ظ

نگرانی مردم سیراف از استعفای ۲ عضو شورای شهر

(سیرافی/نظرات سایت):باسلام، قریب به ۴ماه است که  دونفرازاعضای شورای سیرافاستعفا داده اند و حضور سه نفر باقی مانده هم از عجایب روزگار است که مسئولین باید پاسخگو باشند این امر صحت دارد یا خیر؟ این سه نفر نیز لااقل برای یک بارهم که شده با هم دریک جلسه دیده شدند و این امر مسلماً بر روند […]

(سیرافی/نظرات سایت):باسلام، قریب به ۴ماه است که  دونفرازاعضای شورای سیرافاستعفا داده اند و حضور سه نفر باقی مانده هم از عجایب روزگار است که مسئولین باید پاسخگو باشند این امر صحت دارد یا خیر؟

این سه نفر نیز لااقل برای یک بارهم که شده با هم دریک جلسه دیده شدند و این امر مسلماً بر روند توسعه شهر سیراف در این برهه از زمان تاثیرات منفی خواهد گذاشت.

یکی از اعضای باقی مانده شورا نیز ۱۴روزلامردسرکار است و دیگری درطول هفته در بانک عسلویه کارمی کند که عملاً این اتفاق برای سیراف مانند یک عقب گرد است.

بااین استدلال سیراف همیشه یک نفرشورا دارد متاسفانه عامل همه ی این بدبختی هایی که برسرمردم سیراف می آیدیکی از مسئولین بلند پایه شهرستان است.

لطفا مسئولین امر پاسخگو باشند لطمه این مشکلات را مردم سیراف می خورند

نظرات

  1. ناشناس says:

    نگرانی شما بودن یا نبودن دو عضو شورای سیراف به دلیل مشکلات شغلی نیست نگرانی شما بخاطر به خطر افتادن منافع خودتان میباشد که مثل سابق نمیتوانید حکومت کنید بروید به فکر اصلاح افکارتان باشید

  2. شهروند says:

    باسلام،مسئول بلندپایه یافرمانداراست یابخشدارلطفا اگرمیتوانیدازطریق آنهاپیگیری کنیدوجوابش رابه سمع ونظرمردم برسانید.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن