بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 22066
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:چهارشنبه 29 مهر 94 11:46 ق.ظ

در جلسه شورای اداری کنگان مطرح شد

اصل بی طرفی در انتخابات باید حفظ شود

ثلاث- رماندار کنگان گفت: اصل بی طرفی در انتخابات باید حفظ شود

به گزارش ثلاث، امام جمعه کنگان در جلسه شورای اداری ، با تسلیت ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا (ع) گفت: منشاء قیام حسینی امر به معروف و نهی از منکر بود و امروز هم میلیون ها کرسی امر به معروف و نهی از منکر به برکت قیام حسینی در دنیا برپاست.

حجت الاسلام محمود محمودی امر به معروف و نهی از منکر را عنصر کلیدی نهضت سرخ حسینی دانست و بیان نمود: امروز احیاء واجب کمرنگ شده امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ، وظیفه آحاد مردم و مسئولین است.

اشتغال بومیان

وی در بخش دیگر با بیان اینکه ۶۰ درصد از صنعت در این شهرستان قرار دارد به مطالبه جدی و بحق مردم بویژه جوانان از متولیان صنعت در حوزه اشتغال اشاره و بیان داشت: اشتغال جوانان بومی باید فراتر از شعار باشد و این امر در عمل محقق شود.

امام جمعه گفت: مسئولان اشتغال باید تعهد بیشتری نسبت به نیروهای بومی این منطقه داشته باشند.

رعایت اصل بی طرفی در انتخابات توسط فرمانداری

عباس جمشیدی در پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان کنگان در سال دولت و ملت ، همدلی و همزبانی با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات در پایان سال جاری عنوان نمود: رعایت اصل بی طرفی و پرهیز از دخالت در امر انتخابات به نفع شخص – حزب و گروه اولویت دستگاه اجرایی است.

وی افزود: کسی حق ندارد با کج سلیقگی و تقدم میل شخصی بر قانون، موجب ایجاد خدشه در اعتماد مردم به دولت شود.

رییس ستاد انتخابات شهرستان کنگان گفت: انتخابات حق الناس است وظیفه ما ایجاد بستر برای حضور پررنگ مردم در صحنه و صیانت از آرای آنهاست.

جمشیدی افزود: با مدیری که قوانین انتخاباتی را نقض کند و له و یا علیه کسی موضع گیری کند برخورد خواهد کرد.

وی خطاب به کاندیدای احتمالی نیز گفت: تبلیغات زود هنگام و خارج از چارچوب های تعیین شده خلاف صریح قانون است.

فرماندار کنگان با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) به اقامه امر به معروف و نهی از منکر توسط امام اشاره و بیان نمود: ما بعنوان رهروان حسینی باید در احیاء این فریضه الهی بکوشیم و مسئولین به مسئله امر به معروف و نهی از منکر در محیط اداری خود توجه جدی داشته باشند.

لزوم پرداخت به موقع حقوق کارگران

وی در بخش دیگر با اظهار گلایه از وضعیت معوقات کارگری در شرکتهای منطقه ، بر ضرورت تسریع و نیز التزام به پرداخت حقوق این قشر در موعد مقرر تاکید کرد.

اولویت با اشتغال بومیان منطقه

رییس کمیسیون کارگری با اشاره به میزبانی شهرستان کنگان از صنعت و بیان اینکه اشتغال در شرکتها حق مردم بویژه جوانان منطقه است ، اظهار داشت: شرکتهای منطقه بایستی بکارگیری نیروهای بومی این شهرستان را با جدیت در برنامه خود قرار داده و عملی کنند.

جمشیدی به بحث گرانی برخی کالاها در شهرستان اشاره و بر لزوم تشدید نظارت و بازرسی در این حوزه تاکید کرد.

رییس شورای اداری به موضوع برجام نیز گریزی زد و با تقدیر از حمایت های مدبرانه مقام معظم رهبری از دولت و تیم مذاکره کننده اظهار امیدواری کرد: با اجرای برجام ، مسیر توسعه بیش از پیش کشور فراهم خواهد شد.// ابوذر حسین پور

 

شورای اداری مهر۹۴ (۷) شورای اداری مهر۹۴ (۹) شورای اداری مهر۹۴ (۱۰) شورای اداری مهر۹۴ (۸) شورای اداری مهر۹۴ (۱۱) شورای اداری مهر۹۴ (۱۴) شورای اداری مهر۹۴ (۲۰)

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

  1. ماندگار says:

    سلام خیلی معذرت می خوام ما تا حالا ازاین جلسات هیچ نتیجه ای نگرفتیم حرف زدن ها ازمسئولین رده های بالا گرفته تا پایین فقطدرحد حرف گفته ها معلق می ماند انا لله وانا الیه راجعون

  2. عبدالمجید اورا says:

    با سلام … با تشکر از پیگیری مبحث اشتغال نیروهای بومی، جهت تسریع در اشتغال علاوه بر مطالبه ی مستمر این مهم ازمراجع ذیربط… استدعا دارد که پیشنهادهای زیر مورد امعان نظر قرارگیرد:
    ۱- شناسائی نیروهای تحصیلکرده ، کارجویان و زمینه های شغلی وپذیرش موجود با اطلاع رسانی دقیق وشفاف ۲- امضای تفاهم جذب و بکارگیری پایدار
    ۳-تعین جدول زمان بندی
    ۴- قرارگرفتن موضوع حمایت از نیروهای بومی در ابلاغات لازم الاجرای در دستورالعمل ویژه و مکلف کردن منابع اشتغال منطقه (کارفرمایان وپیمانکاران در رعایت آن…۵- توزیع تعریف شده عادلانه ی فرصت های شغلی با درنظر گرفتن تفاوت های فردی و آمادگی های مهارتی ۶- سهم افزائی نقش مدیریتی و مشورتی برای نخبه های بومی درعرصه ی گاز و نفت وپتروشیمی…

    سپاسگزارم

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن