بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 22571
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 9 آبان 94 4:45 ب.ظ

آتش‌سوزی در مخازن نفتی خارگ مهار شد

قاسم قائدی   اظهار داشت: از صبح امروز بارندگی‌های شدیدی در استان بوشهر آغاز شد که همراه با وزش باد شدید و رعد و برق بود و باعث وقوع حوادثی در برخی از نقاط استان شد. وی در ادامه گفتگو با مهر  اضافه کرد: چهار مخزن نفتی در جزیره خارگ بر اثر صاعقه دچار آتش‌سوزی […]

قاسم قائدی   اظهار داشت: از صبح امروز بارندگی‌های شدیدی در استان بوشهر آغاز شد که همراه با وزش باد شدید و رعد و برق بود و باعث وقوع حوادثی در برخی از نقاط استان شد.

وی در ادامه گفتگو با مهر  اضافه کرد: چهار مخزن نفتی در جزیره خارگ بر اثر صاعقه دچار آتش‌سوزی شد که نیروهای آتش‌نشانی نفت در جزیره خارگ سریع وارد عمل شدند و آتش را مهار کردند.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر خاطرنشان کرد: میزان باندگی از چهارشنبه گذشته تاکنون در جزیره خارگ ۸۸ میلیمتر، در گناوه ۷۵ میلیمتر در بوشهر ۵۳ میلیمتر و در دیلم ۴۲ میلیمتر بوده است.

وی افزود: در برخی از معابر استان به ویژه در شهرهای بوشهر و گناوه شاهد آبگرفتگی معابر و در برخی مناطق نیز قطع شاخه‌های درختان بوده‌ایم و هم‌اکنون مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، آتش‌سوزی در بزرگترین پایانه نفتی ایران باعث آتش‌سوزی مختصر در مخازن شماره ۱۱، ۴۳، ۳۸ و ۲۳ شد که آتش‌سوزی مختصر بود.

آتش‌سوزی ساعت هفت و ۳۰ دقیقه آغاز شد و در کمتر از دو ساعت و با حضور گسترده نیروهای آتش‌نشانی مهار شد.

لازم به ذکر است که بارندگی‌های شدید و وزش باد و رعد و برق از صبح امروز در نقاط مختلف بوشهر آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

برچسب ها: , , ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن