بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 22667
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 10 آبان 94 6:27 ب.ظ

قیصر صالحی کاندیدای جنوب استان بوشهر می شود+عکس

یکی از کاندیدای احتمالی مجلس دهم از حوزه انتخابیه جنوب استان بوشهر قیصر صالحی است. به گزارش آینه جم، حدود ۴ ماه تا انتخابات مجلس دهم مانده است و فعالان اجتماعی و سیاسی در حال رایزنی برای حضورقدرتمند در این رزمایش بزرگ سیاسی هستند، یکی از نامزدهای احتمالی مجلس دهم در حوزه انتخابیه دیر، کنگان، […]

یکی از کاندیدای احتمالی مجلس دهم از حوزه انتخابیه جنوب استان بوشهر قیصر صالحی است.

به گزارش آینه جم، حدود ۴ ماه تا انتخابات مجلس دهم مانده است و فعالان اجتماعی و سیاسی در حال رایزنی برای حضورقدرتمند در این رزمایش بزرگ سیاسی هستند، یکی از نامزدهای احتمالی مجلس دهم در حوزه انتخابیه دیر، کنگان، جم و عسلویه قیصر صالحی است.

صالحی که در راستای حضور در انتخابات مجلس از سمت مشاور استاندار استعفا داده است اخیرا در جمع دوستانه ای تاکید کرده است که تا آخر رقابت انتخاباتی حضور فعال دارد و مطالب که گفته می شود به سود نامزد دیگر کنار می روم کذب است.

این نماینده مجلس هفتم گفته است که گرایش سیاسی دارم اما مدیون و وام دار هیچ گروه یا جناحی سیاسی نیستم مستقل پا به عرصه انتخابات می گذارم و براساس احساس تکلیف حضور جدی در رقابت انتخاباتی خواهم داشت.

لازم به ذکر است قیصر صالحی متولد روستای بیدخون شهرستان عسلویه است و سابقه مشاور وزیر نیز در کارنامه دارد.

وی که سابقه سه دوره کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی و همچنین ۴ سال نمایندگی مردم در خانه ملت دارد خوش بین است با حمایت طرفداران سنتی خود و جلب آرا مردم حوزه انتخابیه، باز هم وکیل مردم در بهارستان شود، اما در این کارزار رقبای قدرتمندی نیز دارد.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن