بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 22681
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 12 آبان 94 4:59 ب.ظ

سقوط مرگ بار بالابر در کنگان

اختصاصی ثلاث- صبح امروز کارگر یکی از ساختمان های شهر کنگان از بالابری در طبقه سوم سقوط می کند و جان خود را از دست می دهد.

به گزارش ثلاث، صبح امروز کارگر یکی از ساختمان های شهر کنگان از بالابری در طبقه سوم سقوط می کند و جان خود را از دست می دهد.

اسدالله حقیقت منش معاونت اجتماعی و اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی شهرستان کنگان در گفتگو با خبرنگار ثلاث در این باره اظهار داشت: مردی ۳۵ ساله بنام ” فریدون. ر ” که در ساختمان سه طبقه کنار جایگاه سوخت خلیج فارس( صفایی) مشغول بکار بوده، دچار حادثه می شود.

وی تشریح کرد: فرد متوفی به همراه دو نفر دیگر در این ساختمان مشفول به کار بودند. بر اثر اشکالی که در این بالابر به وجود آمده، فرد مذکور به همراه بالابر از طبقه سوم سقوط می کند. وی که از ناحیه سینه و لگن آسیب دیده بود، در راه انتقال به بیمارستان فوت میکند.

دکتر علی راستگو رئیس بیمارستان امام خمینی ره کنگان نیز در این خصوص به خبرنگار ثلاث، با وجود اینکه آقای “فریدون. ر ” قبل از رسیدن به بیمارستان، علائم حیاتی خود را به طور کامل از دست داده بود اما تیم پزشکی ما عملیات احیا را روی وی انجام می دهند؛ با این وجود افاقه نمی کند.

برچسب ها: , ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن