بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 22733
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 13 آبان 94 11:10 ب.ظ

امام جمعه موقت کنگان

۱۳ آبان تجلی استکبار ستیزی ملت ایران است

ثلاث- امام جمعه موقت کنگان گفت: ۱۳ آبان تجلی استکبار ستیزی ملت ایران است

به گزارش ثلاث، حجت الاسلام یوسف قاسمی در مراسم پایانی راهپیمایی ۱۳ آبان در کنگان با بیان اینکه ریشه این استکبار ستیزی به تاسی به سیره حسینی بر می گردد ، افزود: تسخیر لانه جاسوسی توسط دانش آموزان و دانشجویان پیرو خط امام (ره) همواره نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی خواهد بود.

وی به با استناد به فرمایشات رهبری فرزانه انقلاب گفت: به تعبیر رهبری معظم انقلاب ، مبارزه با استکبار ، حرکتی معقول ، منطقی و دارای پشتوانه علمی و یک حرکت خردمندانه است.

قاسمی عنوان نمود: ملت ایران ۶۰ سال عداوت و استعمار ، کودتای ۲۸ مرداد ، تشکیل سازمان ساواک ، سیاست خائنانه و غارت اموال ملی ایران ، حمله نظامی به طبس ، کودتای نوژه ، ترور شخصیت ها ، جنگ تحمیلی ، فتنه ۷۸ و ۸۸ و دهها جنایت دیگر آمریکا و حامیانش در ایران و کشورهای مسلمان را فراموش نخواهد کرد.

سخنران مراسم ۱۳ آبان خاطر نشان ساخت: البته در تمام این جنایت ها ، آمریکایی ها سیلی محکمی از ملت مبارز و انقلابی ایران خوردند.

وی به موضوع مذاکرات هسته ای نیز اشاره و عنوان نمود: مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده حمایت کردند و در موضوع هسته ای و برجام ملت ایران پیرو رهبری و نگاه این ملت به سرانگشت معظم له است.

امام جمعه موقت کنگان با بیان اینکه تلاش دولت بر حفاظت از منافع ملی ایران است به موضوع نفوذ دشمن و هشدار رهبری اشاره و بیان داشت: همه اعم از مردم و مسئولین بویژه قوای سه گانه بایستی راه نفوذ دشمن را ببندند و با همدلی و همگرایی در برابر دشمن بایستند.// ابوذر حسین پور

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن