بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 22841
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:شنبه 16 آبان 94 3:49 ب.ظ

پنج کشته در تصادف جاده دیلم/ فرماندار سابق در لیست قربانیان+ عکس

رئیس جمعیت هلال احمر دیلم گفت: تصادف دو دوستگاه خودرو در جاده این شهرستان به گناوه پنج کشته و یک مصدوم برجای گذاشت. به گزارش «خلیج فارس»؛ محمود مظفری افزود: به محض اطلاع از این حادثه امدادرسانی از سوی این جمعیت، اورژانس ۱۱۵ و آتش نشانی شهرستان دیلم انجام شد. وی در گفتگو با ایرنا […]

رئیس جمعیت هلال احمر دیلم گفت: تصادف دو دوستگاه خودرو در جاده این شهرستان به گناوه پنج کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش «خلیج فارس»؛ محمود مظفری افزود: به محض اطلاع از این حادثه امدادرسانی از سوی این جمعیت، اورژانس ۱۱۵ و آتش نشانی شهرستان دیلم انجام شد.

وی در گفتگو با ایرنا ادامه داد: قاید اسلامی نسب فرماندار اسبق دیلم و چهره ای که با تصویر معروف تیتر “شاه رفت” در تصاویر انقلاب ثبت شد، در لیست کشته های این تصادف است.

رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: این حادثه ساعت ۸:۳۰ صبح روز شنبه میان دو دستگاه خودرو سواری پژو که مخالف جهت همدیگر در حرکت بودند، به علت انحراف به چپ یکی از خودروها که از سمت گناوه به دیلم حرکت می کرد، رخ داده است.

سرهنگ جابر پاپری افزود: در این حادثه پنج نفر کشته و یک تن مصدوم شدند.

وی اضافه کرد: با توجه به بارندگی و لغزندگی جاده ها رانندگان با رعایت سرعت مجاز، فاصله طولی و استفاده از تجهیزات زمستانی از تخلف های حادثه ساز در جاده خودداری کنند.

مسیر دیلم به گناوه از نقاط حادثه خیز راه ارتباطی شمال استان بوشهر است که عملیات دوبانده شدن آن در دست اجراست.

برچسب ها: ,

نظرات

  1. دکتر حسین علی خادمی says:

    روحش شاد و راحش پررهرو باد . نمونه ساده زیستی .مردم دوستی و مردم داری و دینداری و یک انقلابی که زمانه و فرصتهای دنیوی او را از صراط مستقیم الهی دور نکرد .

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن