بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 11:48 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 23080
تعداد نظرات:۳ دیدگاه
تاریخ انتشار:جمعه 22 آبان 94 1:10 ق.ظ

در خصوص الودگی های کنگان و عسلویه؛

ابتکار: پایش و پیگیری ما در حوزه پارس جنوبی با جدیت ادامه دارد

ثلاث- رئیس سازمان محیط زیست کشور گفت: تمام واحدهای مستقر در شهرستان کنگان و عسلویه( پارس جنوبی) مکلف به رعایت استانداردها در آلودگی هستند

 

دکتر معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست کشور در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار اعزامی ثلاث به نمایشگاه مطبوعات، مبنی بر رویکرد سازمان محیط زیست کشور در خصوص آلودگی های زیست محیطی واحدهای مستقر( نفت، گاز و پتروشیمی) در شهرستان کنگان و عسلویه گفت: جلسات خوبی با نفتی ها و پارس جنوبی داشته ایم. تکالیف و مسئولیت هایی دارند که به آن ها اعلام کرده ایم.

وی اظهار کرد: پایش و پیگیری ما در حوزه پارس جنوبی با جدیت ادامه دارد. تمام واحدهایی که در آن منطقه استقرار دارند و فعالیت می کنند، مکلفند استاندارها و ضوابط محیط زیست را رعایت کنند. ما نیز گزارش کاملی از وضعیت آب و همچنین هوای انجا و مشکلات موجود آنجا در بحث الودگی ها را به آن ها اعلام کرده ایم و پیگیر آن هستیم.

رئیس سازمان محیط زیست کشور ادامه داد: آن ها نیز برنامه هایشان را ارائه داده اند؛ هرکجا برنامه ها، مسئولیت و تعهد قانونی و اجتماعی این واحدها با دقت پیگیری نشود، دولت یازدهم و سازمان محیط زیست مصمم است، برخورد قانونی را انجام دهد. سلامت مردم برای ما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

 

 

عکس: علی فخاری

خانم دکتر ابتکار [۶۴۰x480]

اخبار مرتبط

نظرات

  1. مرتضی says:

    سلام باتشکر و قدردانی از دوستان خبر نگار ثلاث و امید وارم که این گونه مصاحبات ادامه داشته باشد . مرتضی

  2. کوگانا says:

    عکاس بگونه ای روح الله رو وسط تصویر قرار دادهکه ادم فکر می کنه روح الله مسئول محیط زیسته خانم ابتکار خبرنگاره.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن