بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 2344
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 3 مرداد 93 3:07 ب.ظ

فارس

عسلویه؛ برخورد اتوبوس با سمند۷مجروح برجای گذاشت

به گزارش ثلاث، سید مجید حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس و خودروی سواری سمند در شهرستان عسلویه ۷ نفر از هموطنانمان مجروح و به بیمارستان و مراکز درمانی اعزام شدند. مسئول هدایت عملیات بحران مرکز فوریت‌های پزشکی استان بوشهر خاطرنشان کرد: این حادثه ساعت […]

به گزارش ثلاث، سید مجید حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس و خودروی سواری سمند در شهرستان عسلویه ۷ نفر از هموطنانمان مجروح و به بیمارستان و مراکز درمانی اعزام شدند.

مسئول هدایت عملیات بحران مرکز فوریت‌های پزشکی استان بوشهر خاطرنشان کرد: این حادثه ساعت ۱۲:۳۰ ظهر امروز در ورودی روستای بیدخون از توابع شهرستان عسلویه رخ داد و ۷ نفر از سرنشینان اتوبوس و سمند مجروح شدند.

حسینی در ارتباط با وضعیت مجروحان حادثه افزود: در این حادثه تعداد ۳ زن و یک مرد از سرنشینان سمند و ۳ مرد از سرنشینان اتوبوس زخمی و به بیمارستان اعزام شدند.

وی اضافه کرد: بلافاصله پس از وقوع این سانحه رانندگی، نیروهای امدادی از اورژانس جاده‌ای بیدخون به محل اعزام شده و پس از اقدامات اولیه، مجروحان به درمانگاه منطقه ویژه منتقل شدند.

حسینی با بیان اینکه حال عمومی ۶ تن از مصدومان مناسب است یادآور شد: یکی از مجروحان برای ادامه درمان به بیمارستان کنگان منتقل شده است.

وی بیان کرد: از تمام توان و ظرفیت موجود برای کمک به هموطنانمان بهره می‌بریم و امیدواریم در انجام وظایف محوله به توفیقات لازم برسیم.

برچسب ها: , , ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن