بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 23959
تعداد نظرات:۳ دیدگاه
تاریخ انتشار:دوشنبه 30 آذر 94 8:43 ب.ظ

شفیق فرد عنوان کرد:

بعنوان حقوقدان آشنا به موازین قانونی، آماده خدمت به مردم سرزمینم هستم

اختصاصی ثلاث- داوطلب انتخاباتی حوزه جنوب استان بوشهر گفت: بعنوان حقوقدان آشنا به موازین حقوقی و قانونی، وظیفه خود می دانم بر اساس صلاحیت¬های مجلس شورای اسلامی، در وضع قوانین و نظارت بر اجرای آنها به مردمان سرزمینم خدمت کنم.

دکتر حسن شفیق فرد پس از ثبت نام به عنوان داوطلب انتخابات در حوزه جنوب استان بوشهر به خبرنگار ثلاث گفت: با استعانت از خداوند متعال و با تکیه بر شرف و وجدان، آمده ام مدافع حقوق مردمان سرزمینم باشم؛ حقوقی که بعضأ در قوانین نادیده گرفته شده اند آنها را با وضع قانون، مصوب و تثبیت نمایم و حقوقی که بر زمین مانده است احیاء نمایم.

وی تاکید کرد: با خدای خودم عهد بسته ام پاسدار حریم اسلام و نگاهبان دستاوردهای انقلاب اسلامی، ملت ایران و مبانی نظام مقدس جمهوری ایران و امانتدار باشم و با رعایت تقوی الهی، همواره به فکر استقلال و اعتلای کشورم ایران و حفظ حقوق ملت و خدمت به مردم پای بند باشم.

این داوطلب انتخاباتی در حوزه جنوب استان بوشهر در ادامه گفت: بعنوان حقوقدان آشنا به موازین حقوقی و قانونی، وظیفه خود می دانم بر اساس صلاحیت­های مجلس شورای اسلامی، در وضع قوانین و نظارت بر اجرای آنها به مردمان سرزمینم خدمت کنم. درحوزه قانونگذاری مبتکر طرحهایی هستم که علاوه بر تأمین حقوق ملی، تضمین کننده حقوق مردم حوزه انتخابی ام خواهد بود.

دکتر شفیق فرد اظهار داشت: در حوزه های مختلف اعم از نفت و گاز، صیادی و دریا نوردی، اشتغال، کشاورزی، محیط زیست و مسکن، ارائه دهنده پیشنهادات زیر بنایی برای وضع قوانین مهمی خواهم بود. با تکیه بر فرمایشات حضرت امام که فرمودند میزان رأی ملت است با تکیه بر آراء عمومی و نظرات اندیشمندان، فرهیختگان، دانشگاهیان،

کارشناسان در احقاق حقوق آنها پیشرو خواهم بود.

وی گفت: با تکیه بر فرمایشات مقام معظم رهبری با روحیه ولایتمداری در قالب نظام مردم سالاری دینی برای استفاده تمامی ظرفیتهای قانون اساسی و مشارکت عمومی از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد. به مبانی و ارکان نظام اعتقاد دارم و اصل سوم قانون اساسی را بطور جدی دنبال خواهم کرد. همچنین بندهای١۶ گانه اصل سوم را با وضع قانون نهادینه خواهم کرد.

این داوطلب انتخاباتی اظهار داشت: در حوزه آموزش و پرورش، آموزش عالی، بهداشت، تربیت بدنی، رفع فقر و محرومیت و تعمیم بیمه، بنیانگذارقوانینی خواهم بود تا با حذف تبعیضات ناروا و ایجاد امکانات عادلانه برای همه در تمام زمینه های مادی و معنوی به خودکفایی مردمان سرزمین و منطقه کمک کنم. در تامین حقوق همه جانبه افراد ملت و منطقه اعم از زن و مرد و تعاون عمومی و حمایت بی دریغ از مستضعفان و محرومان کوتاه نمی آیم.

شفیق فرد عنوان کرد: بارعایت اصولگرایی، هرجا که نیازباشد به اصلاح روشها و برنامه های عمومی می پردازم و صداقت، تعهد، تخصص و پشتکاررا سرلوحه امور قرارخواهم داد.

وی گفت: با تاکید برشیوه عدم تمرکز در امور اداری حوزه ،اختیارات مقامات محلی وسیعترگردد. مردم به صنعت نفت و گازاحساس تعلق کنند در منابع انسانی عدالت برقرار شود و اینکه حقوق عامه مردم که در قانون اساسی پیش بینی شده است تصویب و اجرا گردد.

 

 

عکس: مهدی روزبازار

IMG_8532 IMG_8589 IMG_8600

اخبار مرتبط

نظرات

  1. امید says:

    تصویر اول بسیار تامل برانگیز است.بسیار جالب

  2. احسان says:

    درود بر شما

  3. احسان says:

    درود بر شما که ادامه دهنده راه شهدا و فرمایشات مقام معظم رهبری هستید
    باشد که همیشه زیر سایه نظام جمهورى اسلامى سربلند باشید

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن