بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 24379
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 10 دی 94 9:45 ق.ظ

يكشنبه 13 دي 1394 نماینده ولی فقیه در سپاه قدس:

۹ دی تبیین کننده وقت شناسی ملت ایران بود

ثلاث- نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت: ۹ دی تبیین کننده وقت شناسی ملت ایران بود

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی در همایش بزرگ ۹ دی در مصلای بزرگ کنگان افزود: ملت ایران نشان داد با درک زمان و بصیرت همواره دشمنان را ناکام خواهد کرد.

وی گفت: ۹ دی از عنایات و الطاف و جلوه بارز نصرت الهی بود.

شیرازی به نقش رهبری در خاموش کردن آتش فتنه دشمن و ولایتمداری ملت با بصیرت ایران اشاره و اظهار داشت: تاریخ همواره اثبات کرد در هر عصری که ملت مطیع رهبری خود باشد آن جامعه در برابر طوفان حوادث ایمن خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس هدف دشمنان داخلی و خارجی از طراحی فتنه های بعد از جنگ از جمله فتنه ۷۸ و ۸۸ از بین بردن نظام دینی بود که به برکت الطاف الهی ، درایت رهبری معظم انقلاب و بصیرت و خروش انقلابی ملت بزرگ ایران ناکام ماندند.

حجت الاسلام شیرازی گفت: ولایتمداری و اطاعت از ولی فقیه زمان موجب ناکامی دشمن خواهد شد.

وی به تلاش دشمن برای فتنه ۹۴ و نفوذ در کشور و انتخابات ۷ اسفندماه اشاره و عنوان داشت: ملت بزرگ ایران در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اثبات خواهد کرد که این انقلاب ماندنی است و مبارزه ملت با آمریکا و استکبار تمام شدنی نیست.

در این همایش باشکوه جمعی از مردم ، مسئولین و احزاب مختلف سیاسی حضور داشتند.

شرکت کنندگان با شعارهای مرگ بر آمریکا – مرگ بر اسرائیل – مرگ بر ضد ولایت فقیه – مرگ بر فتنه گر – ای رهبر آزاده آماده ایم آماده – خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست- این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده ، ضمن محکوم نمودن و برائت از سران فتنه و حامیان آمریکایی – صهیونیستی آنها ، با آرمانهای امام و شهیدان و ولایت میثاق دوباره ای بستند.

برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن