بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 24467
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:شنبه 19 دی 94 1:47 ق.ظ

در میان 27 سوارکار از سه استان؛

جام نخستِ اسب سواری بنی تمیم به یک کنگانی رسید+عکس

ثلاث- بعد از ظهر جمعه ( ۱۸ دی ماه ) مسابقات کورس اسب سواری پاییزه با حضور ۲۷ سوارکار در پیست بنی تمیم چاه مبارک از توابع شهرستان عسلویه برگزار شد.

به گزارش ثلاث، بعد از ظهر جمعه ( ۱۸ دی ماه ) مسابقات کورس اسب سواری پاییزه با حضور ۲۷ سوارکار در پیست بنی تمیم چاه مبارک از توابع شهرستان عسلویه برگزار شد.

در پایان، اسب شتاب با سوارکاری یونس غلامی از کنگان مقام نخست را به خود اختصاص داد؛ پس از آن اسب پرواز با سوار کاری کاظم تقوی از وراوی دوم و اسب نصران با سوارکاری جلال کریمی از لامرد سوم شدند.

این مسابقات توسط شورای اسلامی ودهیاری چاه مبارک و با همکاری هیئت اسب سواری استان برگزار شد. 

ورزش نوپای سوارکاری در شهرستان کنگان( به عنوان سومین شهرستان پر جمعیت استان) با همت اکبر صفایی به عنوان رئیس هیئت این ورزش، برای چندمین بار در سال جاریست که موفقیت های خوبی کسب می کند و نام شهرستان خود را بالا می برد.

وی پس از این مسابقه در پاسخ به خبرنگار ثلاث در خصوص وضعیت مالی و امکانات این هیئت ورزشی گفت: در مورد مسائل مالی هیچ صحبتی نمیکنم اما علاقه ام به این ورزش که توصیه اسلام است تمام شدنی نیست و تا لحظه اخر ایستاده ام و جهت رواج این ورزش در شهرستان کنگان تلاش خواهم کرد .

سوارکاران استان های بوشهر، فارس و هرمزگان در این مسابقه حضور داشتند.

 

اسب-سواری-بنی-تمیم-چاه-مبارک-۵

اسب-سواری-بنی-تمیم-چاه-مبارک-۲۱اسب سواری اسب-سواری-بنی-تمیم-چاه-مبارک-۲۶

 

 

نظرات

  1. حمید says:

    درود بر جوانان کنگانی و آقای صفایی

    هیچ وقت از مسئولین کمک نخواهید چون هیچ کاری از عهده اونا بر نمیاد و هیچ کاری بلد نیستند و به یاد داشته باشید هیچ وقت هم به مسئولین کمک نکنید در تمام زمینه ها تا قدر همین جوانان کنگونی بدونند که بدون اینها یک لحظه هم نفس کشیدن مشکل هست.

    جواب های رو با هووی باید داد، چقدر باید التماس کرد ؟ نه امام هستند نه پیغمبر که التماس و دست بوسشون بریم برای کمک.. هر چی هستند برای مردم این منطقه فقط یه کت و شلوار بیش نیستند.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن