بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 24715
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 28 دی 94 1:43 ق.ظ

بخشدار کنگان

نادیده گرفتن خدمات دولت، ظلم به نظام دینی است

بخشدار مرکزی کنگان گفت: نادیده گرفتن خدمات دولت، ظلم به نظام دینی است

عباس بشی یکشنبه در نشست روسای شوراها و دهیاران بخش مرکزی کنگان افزود: برخی ها حیات سیاسی خود را در گرو تضعیف و تخریب دولت می بینند که این کار با شعار پایبندی به نظام در تضاد است.
وی با بیان اینکه امروز با تدبیر دولت دکتر روحانی فضای نقد در جامعه بیشتر شده است، اظهار داشت: دولت تدبیر و امید از نقد منصفانه استقبال می کند.
بشی گفت: برخی بخاطر همین سعه صدر دولت ، تخریب و سیاه نمایی و مخدوش نمودن اقدامات ارزشمند دولت را پیش روی گرفته اند که این خلاف اصل انصاف و نیز چشم پوشی بر کارآمدی نظام دینی است.
بخشدار مرکزی کنگان همچنین با اشاره به نزدیک شدن به ایام دهه مبارک فجر و تاکید استاندار بوشهر بر برگزاری جشنواره های مختلف در روستاها اظهار داشت: شوراهای اسلامی و دهیاران فضا را برای برگزاری جشنواره های روستایی در قالب برنامه های فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی فراهم کنند.
وی به موفقیت های حاصله در حوزه سیاست خارجه و رفع تحریم های ظالمانه اشاره و بیان داشت: این موفقیت ملی و ماندگار حاصل کار جمعی و عزم ملی بوده است.
بشی گفت: سیاست های اصولی دولت تدبیر و امید و دیپلماسی دقیق و منطقی دولت یازدهم در سایه هدایت های مقام معظم رهبری ، مسیر توسعه کشور در شرایط پسا تحریم را بیشتر هموار کرده است.
بخشدار مرکزی کنگان در بخش دیگر با اشاره به موضوع انتخابات افزود: شوراها و دهیاری ها باید با ایجاد فضایی توام با شور و نشاط در چارچوب فرامین رهبر معظم انقلاب و سیاست های دولت، زمینه را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات ۷ اسفند فراهم کنند.
وی با اشاره به ظرفیت روستاهای بخش مرکزی کنگان گفت: بایستی ظرفیت های بالای روستاهای شهرستان در حوزه گردشگری و توریستی معرفی و زمینه برای حضور مهمانان و مسافران پایان سال و نوروز در تمامی روستاها فراهم شود.
بشی در پایان از دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها خواست تا ضمن تقویت ارتباط خود با مردم و استفاده از نظرات آنها و نیز به روز رسانی برنامه ها در حوزه روستایی به تدوین سند چشم انداز توسعه روستایی کمک کنند.// ابوذر حسین پور

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن