بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 24753
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 1 بهمن 94 1:07 ق.ظ

برای نخستین بار در کنگان

برنامه های دهه فجر امسال شهرستان کنگان توسط جوانان و تشکل های غیر دولتی اجرا می شود

ثلاث- معاون سیاسی فرماندار شهرستان کنگان گفت: برای نخستین بار بخش اعظمی از برنامه های دهه فجر امسال شهرستان کنگان توسط جوانان و تشکل های غیر دولتی اجرا خواهد شد.

به گزارش ثلاث، به منظور برنامه ریزی هرچه با شکوهتر ایام الله دهه فجر در شهرستان کنگان، دومین نشست اجرایی با حضور کمیته های ستاد و فعالین هنری و نمایندگان سمن ها در اداره فرهنگ وارشاد اسلامی کنگان برگزار شد.

احمد خاک نژاد معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری کنگان در این نشست بیان داشت: با همکاری محلات و سمن ها، جشنهای این دهه( فجر) در سطحی بسیار مطلوب برگزار می گردد.

وی خواستار حمایت دستگاهای دولتی به خصوص شهرداریها، شوراهای اسلامی و … از این امر مهم شد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان کنگان اظهار داشت: عموما برنامه های دهه فجر ما یا متناسب با نسل جوان نبوده است یا آن ها را در اجرای این برنامه ها شرکت نداده ایم.

خاکنژاد گفت: به جوانانمان، به کسانی که صاحب ذوق و نبوغ هستند، کمتر فرصت عرض اندام داده ایم. باید به جوانان اعتماد کرد و فرصت بیشتری به انان داد.

وی ادامه داد: ممکن است در مراحل و سال های اولیه حتی اشتباهات کوچکی نیز در کار و اجرای آنان باشد ولی با این وجود نباید آنها را پشت درب فعالیت های فرهنگی و اجتماعی نگاه داشت.

برای نخستین بار در کنگان…

وی عنوان کرد: برای نخستین بار قصد داریم بخش بزرگی از برنامه های دهه فجر را به جوانان، گروه های هنری و تشکل های غیر دولتی بسپاریم و ما فقط از آن ها حمایت و پشتیبانی کنیم. در سطح شهرستان گروه های هنری وجود دارند که جمعیت و محبوبیت و کیفیت کار بالایی دارند که می توان از آنان استفاه کرد و اتفاقا کارایی بسیار بالایی نیز دارند.

معاون سیاسی فرماندار شهرستان کنگان با اشاره به این مطلب که نیاز است کارهای ارائه شده تلفیقی باشد و خستگی ایجاد نکند، گفت: طوری برنامه ریزی شود که داشته های بومیمان نیز در این برنامه ها مورد استفاده قرار گیرند و بیشتر معرفی شوند.

مختارزاده ریس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر ستاد دهه فجر شهرستان نیز درادامه اعلام نمود: امسال جشنها و برنامه های دهه فجر، در مقاطع مختلف سنی با برنامه ریزی تعدادی از دستگاههای دولتی و انجمن های فرهنگی هنری، سمن های فعال، شوراها و شهرداریی های سه گانه، درتنوع فرهنگی، ورزشی، دینی، هنری، کودک و نوجوان، بانوان، جوانان، بزرگسالان، طراحی و اجرا میگردد.

وی همچنین اظهار نمود: حضور فعال هنرمندان و فعالین سمن ها در قالب برنامه های نمایش کنسرت، مسابقات فرهنگی، مرور ایام انقلاب، تقدیر از بزرگان و برترین ها، مدل های اجرایی جشن های امسال را تنوع فرهنگی خواهد بخشید.

درادمه کمیته های ورزشی، فرهنگی هنری، ایثارگران، مذهبی، تشکلهای مردمی، سمن ها، کودک و نوجوان، بانوان، دانش اموزی و دانشجویی به ارائه برنامه اجرایی پرداختند.

کلیه زمان بندی برنامه ها از طریق بنرهای تبلیغاتی و سایت های خبری اعلام عموم خواهد شد.

 

 

 

IMG-20160119-WA0014 IMG-20160119-WA0022 IMG-20160119-WA0016

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن