بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 24919
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 7 بهمن 94 8:30 ب.ظ

منطقه ویژه پارس حامی ورزش در مناطق پیرامونی نفت خواهد شد

ثلاث- نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان برگزار شد.

به گزارش ثلاث و به نقل از پرتال فرمانداری شهرستان کنگان، در ابتدای این نشست احمد خاکنژاد ضمن تشکر و قدردانی از ادارات و نهادها خصوصاً شهرداری ها و شوراها که همواره حامی ورزش شهرستان بوده اند افزود: منطقه ویژه نیز با حمایت از ورزش شهرستان قدم های موثری در زمینه کاهش آسیبهای اجتماعی بردارد.
 معاون سیاسی اجتماعی فرماندار اظهار داشت: شهرستان کنگان پتانسیل های خوبی در حوزه ورزش دارد و در همین راستا ضرورت تشکیل صندوق توسعه ورزش شهرستان به منظور حمایت از ورزشکاران احساس می شد و با اعلام مشارکت دستگاههای شهرستان صندوق توسعه ورزش شهرستان تشکیل گردید.

وی در ادامه به حضور خانواده های صنعت در شهرستان اشاره و افزود: خش عظیمی از خانواده صنعت در شهرستان حضور دارند و تمامی این خانواده ها از امکانات ورزشی شهرستان استفاده می نمایند که این امکانات جوابگوی نیاز ورزشکاران شهرستان نمی باشد به همین دلیل باید از پتانسیل ها و امکانات موجود در راستای رشد و اعتلای ورزش شهرستان استفاده نماییم .
برنامه های  ورزشی مدون چند ساله تهیه و تدوین شده و در آن ورزش همگانی ، قهرمانی، دانشگاهی، پایه، حوزوی و … پیش بینی شده است .
در ادامه بحرینی نژاد مسئول ورزش و جوانان شهرستان به بیان گزارش و عملکرد حوزه ورزش شهرستان پرداختند .
سپس رضاییان مسئول ورزش سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اظهار داشت: سازمان منطقه ویژه همواره در کنار ورزش و ورزشکاران استان بوده و از هیچگونه حماتی دریغ نمی کند .
وی ضمن اعلام مشارکت در برنامه های ورزشی شهرستان، ابراز امیدواری نمود: که با مشارکت سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در برنامه های ورزشی شهرستان تعامل و پیوند خوبی بین سازمان منطقه ویژه و محیط پیرامونی آن برقرار گردد.

در ادامه رضاییان ضمن حمایت از ورزش همگانی شهرستان قول مساعد در جهت حمایت از صندوق توسعه ورزش شهرستان، ایاب و ذهاب ورزشکاران در مرحله کشوری و درون استانی و همچنین حمایت از میزبانی کشوری تیم های فوتبال ایران جوان، فوتسال بانوان و فجر کنگان در این نشست داد.

همچنین قرار شد : اداره ورزش و جوانان شهرستان برنامه ریزی و هماهنگی لازم را در خصوص برگزاری دوره های آموزشی و ورزشی در سطح شهرستان با همکاری واحد ورزش سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به منظور تامین مدرس این دوره بعمل آورد .

 

 

index

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

  1. شهروند says:

    سلام. غیر از شعار چیز دیگری ندیدیم تا الان از منطقه ویژه.البته شایدم بودجه دادن ولی به ورزش نرسیده.یا شایدم دادن و جاهاییییییییییییییی دگه مصرف شده.خدامیدونه.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن