بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 24923
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 7 بهمن 94 8:36 ب.ظ

طرح امید اجتماعی با هدف هم افزایی سمن‌ها و افزایش مشارکت انجام می شود

ثلاث- جلسه روند اجرای دوره های طرح امید اجتماعی در شهرستان کنگان برگزار شد.

به گزارش ثلاث و به نقل از پرتال فرمانداری کنگان، جلسه ای با حضور عباس پاریابی معاون عمرانی فرماندار و دبیر اجرایی طرح امید اجتماعی،بخشدار مرکزی، شهرداری های سه گانه،دهیاران ، ادارات بهزیستی،ورزش و جوانان، محیط زیست و بهداشت و درمان پیرامون روند اجرای دوره های طرح امید اجتماعی در شهرستان کنگان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه عباس بشی بخشدار مرکزی کنگان اظهار داشت : طرح امید اجتماعی با هدف هم افزایی سمن‌ها و افزایش مشارکت ، انسجام و اعتماد اجتماعی صورت می پذیرد .
بخشدار مرکزی تصریح کرد: یکی از اهداف طرح امید اجتماعی تقویت سرمایه‌های اجتماعی با رویکرد آموزش محوری است.
بشی ادامه داد: مهارت اجتماعی، نشاط و شادکامی اجتماعی، سلامت اجتماعی، شهروند سبز،  مشارکت اجتماعی و تسهیل‌گری اجتماعی و توانمندسازی سازمان‌های مردم‌نهاد از محورهای مهم اجرای طرح امید اجتماعی در شهرستان کنگان است.

عباس بشی تصریح کرد: در اجرای این طرح ۵ دستگاه اجرایی و دهیاران، شهرداران و سازمان های مردم نهاد مشارکت دارند و مشاوران امور جوانان و امور بانوان فرماندار به عنوان تسهیلگر همکاری می کنند.

در ادامه عباس پاریابی معاون عمرانی فرماندار و دبیر اجرایی طرح امید اجتماعی بیان کرد: طرح های سه گانه امید اجتماعی، فجر امید و بوستان های امید که به ابتکار استاندار در شهرستان دردست اجراست مکمل و تکمیل کننده یکدیگر هستند.

پاریابی یادآور شد: باید زمینه حضور سازمان‌های مردم‌نهاد برای استفاده از پتانسیل و ظرفیت‌های موجود در شهرستان فراهم شود.
دبیر اجرایی طرح امید اجتماعی با تاکید بر لزوم تقویت سمن‌ها گفت: سازمان‌های مردم نهاد یکی از مهم‌ترین بسترهای لازم برای جلب مشارکت‌های اجتماعی اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان هستند و تقویت و توانمند سازی این سمن‌ها امری لازم و ضروری است.
عباس پاریابی عنوان کرد: طرح امید اجتماعی در شهرها با عنوان مهارت‌های اجتماعی، سلامت اجتماعی، آموزش مشارکت اجتماعی، تحصیلگری اجتماعی و توانمندسازی سمن‌ها اجرا می‌شود.
وی افزود: طرح امید اجتماعی در روستاها با سه عنوان که شامل شادکامی، مهارت و سلامت اجتماعی اجرا می‌شود.

 

 

index

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن