بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 25232
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 21 بهمن 94 2:45 ب.ظ

با مشارکت منطقه ویزه پارس و سازمان نوسازی مدارس استان

جمع آوری مدارس کانکسی شهرستان جم

ثلاث- مدارس کانکسی شهرستان جم جمع آوری شد

 

به گزارش ثلاث، همزمان با ایام الله دهه مبارکه فجر و با افتتاح مدارس جدید در شهرستان جم که از سوی سازمان منطقه ویژه پارس و با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان احداث شده است، مدارس کانکسی این شهرستان جمع آوری شد.

در دو روستای دوتوسور و کوری حیاتی که از  روستاهای محروم و دور افتاده شهرستان جم می باشند، دارای ساختمان شدند.

ساخت این مدارس در راستای طرح جمع آوری مدارس کانکسی و جایگزین کردن ساختمان بوده است.

غلامرضا زمانی سرپرست تعاملات اجتماعی سازمان منطقه ویژه پارس در خصوص طرح جمع آوری مدارس کانکسی روستاهای همجوار صنعت به خبرنگار ثلاث گفت: سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی در راستای مسولیت های اجتماعی برون سازمانی اهتمام ویژه ای بر امر آموزش و توانمندسازی محیط پیرامون در حوزه کمکهای نرم افزاری داشته است که یکی از آنها افتتاح مدارس در روستاهای دورافتاده شهرستان های جوار صنعت می باشد.

زمانی افزود: خوشبختانه به میمنت سی و هفتمین فجر انقلاب شاهد افتتاح یکی از این پروژه های ارزشمند در روستاهای محروم شهرستان جم می باشیم که نفت پیش قدم شده است.

وی گفت: معتقدیم این کار ضمن اینکه باقیات صالحاتیست برای نفت، از یک جنبه حق نسق ساکنین این روستا حفظ شده و به هویت فردی آنها که تعلق به این روستا هست نیز احترام گذاشته شده است و از همه مهمتر اینکه برکات نفت را در محیط زندگیشان لمس می کنند.

لازم به ذکر است برای جمع آوری مدارس کانکسی جنوب استان با اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر توافق نامه ای منعقد گردید که با پیگیری مدیرعامل منطقه ویژه پارس و پرداخت صورت وضعیت ها، مدارس کانکسی در روستاهای شهرستان های دیر و جم جمع آوری و مدارس دو و سه کلاسه جایگزین آن شده است.

 

 

 

 ۳۲۳۲ ۵۶۵۶ ۶۵۶۵ ۲۰۲۱۴_orig تهت//

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن