بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 25395
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 23 بهمن 94 4:10 ب.ظ

راهپیمایی 22 بهمن

همه قوا همدلی و همزبانی را در کشور تحکیم بخشند

فرماندار کنگان در جمع راهپیمایان: همه مکلف به ایجاد بستر لازم جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات ۷ اسفندماه هستند.

فرماندار کنگان در جمع پرو شور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: استقلال و عزت ایران اسلامی مدیون شهدای والامقامی همچون سید حسن هاشمی است.
عباس جمشیدی با اشاره به موفقیت های حاصله در چند دهه اخیر از جمله رفع تحریم های ظالمانه و نیز تاکید بر حفظ همدلی در جامعه بعنوان دستور رهبری فرزانه انقلاب و ضرورت ملی عنوان نمود: اکنون وقت آنست همه قوا همدلی و همزبانی را در کشور حفظ و تحکیم بخشند.
نماینده دولت در شهرستان به موضوع انتخابات نیز اشاره و گفت: همه مکلف به ایجاد بستر لازم جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات ۷ اسفندماه هستند.
جمشیدی افزود: حضور پرشور در انتخابات امنیت و اقتدار ما را دنیا بیشتر می کند.
فرماندار مرکز حوزه انتخابیه کنگان عنوان داشت: بعنوان مجری انتخابات خارج از این اینکه چی کسی با چه گفتمانی رای بیاورد ، صیانت از آرای مردم و پاسخ به اعتماد مردم را تکلیف جدی و اصلی خود در انتخابات می دانیم.
وی خطاب به کاندیدا و هواداران آنها گفت: در دوران تبلیغات اخلاق انتخاباتی را رعایت و از هرگونه تخریب ، تضعیف و اهانت به دیگر کاندیدا و حامیانشان اجتناب کنید.
امام جمعه کنگان نیز گفت: انقلاب اسلامی ، تحقق آرمان انبیاء و اولیای الهی بود
حجت الاسلام محمود محمودی در اجتماع پایانی راهپیمایی باشکوه مردم کنگان در یوم الله ۲۲ بهمن ، با تقدیر از آحاد مردم و مسئولین بیان نمود: ۲۲ بهمن روز عید مسلمانان و به ثمر نشستن خون شهیدان است.
وی امنیت ، عزت و شرافت و احیاء دین و معنویت در دنیا را از نعمت های بی بدیل انقلاب اسلامی دانست و با اشاره به رفع تحریم های ظالمانه و نیز دستگیری سربازان آمریکایی توسط دلاورمردان نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: امروز ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ ایران در سایه هدایت های رهبری فرزانه انقلاب و اقتدار و آماددگی نیروهای مسلح دشمن را خوار و زبون نموده است.
محمودی با اشاره به موضوع حساس و سرنوشت ساز انتخابات ، مردم سالاری دینی را یکی دیگر از برکات و نعمت های انقلاب برشمرد و بیان داشت: از افتخارات نظام دینی همین برگزاری انتخابات و تعیین سرنوشت کشور به دست خود مردم است.
امام جمعه کنگان گفت: ملت بزرگ ایران با حضور پرشور و توام با بصیرت در انتخابات و توجه به شاخصهای تعیین شده توسط رهبری معظم انقلاب در انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی حماسه ۲۲ بهمن را تکمیل خواهند کرد.// منبع: پرتال فرمانداری کنگان

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن