بروز شده در : یکشنبه 26 فروردین 1403 ساعت 9:13 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 25577
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 28 بهمن 94 11:10 ب.ظ

مرحله دوم فوتسال بانوان دسته 3 کشور

تساوی تیم فوتسال بانوان فجر شهرداری کنگان در مقابل تیم اصفهان

اختصاصی ثلاث- تیم فوتسال بانوان فجر شهرداری کنگان در مرحله دوم مسابقات دسته سوم کشور مقابل تیم اصفهان به تساوی رسید.

به گزارش ثلاث، پس از پایان مرحله نخست مسابقات فوتسال بانوان دسته سوم کشور که به میزبانی کنگان در حال انجام است؛ از صبح امروز تیم های صعود کننده در دو گروه چهار تیمی و به صورت دوره ای به رقابت پرداختند.

فجر شهرداری کنگان به عنوان میزبان این رقابت ها که از حمایت بسیار خوب تماشاگران خود بهره می برد، در دیدار مقابل تیم اصفهانی به تساوی ۲ بر ۲ رسید و نهایتا دو تیم، امتیازات را تقسیم کردند.

در حالی که تا پاره ای از زمان نیمه دوم نیز تیم فجر شهرداری کنگان با حساب ۲ بر صفر از رقیب خود جلو بود ولی این تیم اصفهانی بود که توانست از فرصت های خود به خوبی استفاده کند و بازی را به تساوی بکشد.

شایان ذکر است که تیم فجر پس از گل دوم نیز موقیت های گلزنی زیادی را از دست داد تا در پایان با دریافت دو گل، سه امتیاز این دیدار را با یک امتیاز عوض کند.

 

فریماه حبیبیان کاپیتان تیم اصفهان پس از تساوی تیمش مقابل فجر شهرداری کنگان به خبرنگار ثلاث گفت: با توجه به اینکه مقداری شرایط خوابگاهی ما به لحاظ نداشتن آب گرم، روی بچه ها تاثیر گذاشته بود، در ابتدای بازی به لحاظ جسمی با مشکل مواجه شدیم.

وی افزود: متاسفانه در ابتدای بازی بخاطر شرایط جسمانی اندکی کم آوردیم و به همین خاطر دو گل دریافت کردیم؛ ولی به مرور بهتر شدیم و با تمرکز و تلاش بچه ها توانستیم دو گل خورده را جبران کرده و بازی را به تساوی بکشیم.

کاپیتان تیم اصفهان خاطرنشان کرد: تیم کنگانی به لحاظ تماشاگر چیزی کم نداشت و تماشاگرانشان حسابی به بازی هیجان دادند و جو فوق العاده ای را در سالن ایجاد کردند. هرچند این جو به لحاظ روانی بر تیم ما تاثیرگذار بود ولی رفته رفته بچه ها خود را به لحاظ روانی با شرایط به وفق دادند و با تمرکز بیشتری کار را ادامه دادند.

حبیبیان یادآور شد: تیم ما قبل از ورود به این رقابت ها با تیم کنگان دیداری را در مراحل مقدماتی برگزار نموده بود که با ۸ گل این تیم را شکست دادیم؛ ولی امروز این تیم با لطف شرایط تماشاگران خود و همچنین تغییراتی که سرمربی ایجاد کرده بود، شرایطی بسیار متفاوت را به نمایش گذاشت. شماره ۱۷ تیم حریف پا به توپ بسیار خوبی داشت.

وی گفت: شرایط میزبانی کنگان و خوابگاهی که در اختیار گذاشته اند بسیار عالی است و فقط تنها مورد، اب گرم حمام است که نداریم و باعث بدن درد بازیکنان شده است؛ البته از لحاظ دوستی و رفاقت و میزبانی چیزی کم نگذاشته اند.

 

زهرا شاهنظری مربی تیم اصفهان نیز در گفتگو با ثلاث اظهار داشت: خوشبختانه سطح مسابقات خیلی خوب است و فقط بخاطر شرایط آب و هوایی بچه های ما بعضا دچار گلودرد و تب شده اند.

وی گفت: تیم حریف در نیمه اول خیلی خوب ما را پرس کرده بود ولی در نیمه دوم با تلاش بچه ها بازی را از ان شرایط خارج کردیم و موفق به زدن ۲ گل نیز شدیم.

شاهنظری افزود: دلیل این بازی پایاپای و خوب تیم حریف، شناختی بود که تیم فجر شهرداری کنگان از ما داشت( در بازی مرحله مقدماتی) و توانست ما را در یک نیمه پرس کند ولی خوشبختانه با تلاش بچه ها توانستیم از این بازی امتیاز بگیریم و بازی را واگذار نکنیم.

مربی تیم اصفهان گفت: خوشبختانه بچه های ما از لحاظ روحی و روانی کاملا آماده هستند و در اندک زمان باقی مانده تا بازی بعد، باید بیشتر ریکاوریمان به لحاظ جسمی باشد.

وی ااضافه کرد: داوری ها نیز تا کنون عادلانه و خوب بوده است.

 

خانم عمله مربی تیم فجر شهرداری کنگان پس از پایان بازی تیمش برابر اصفهان به خبرنگار ثلاث گفت: در ابتدا باید از تماشاگرانمان که با خود انرژی و هیجان و حمایت آورده بودند تقدیر کنم و همچنین از خانم نوری مسول ورزش بانوان شهرستان و مدیرعامل تیم جناب اقای عباس پاریابی بابت حمایت و تلاششان تشکر می کنم.

وی افزود: تیم رقیب در مرحله مقدماتی که در بوشهر انجام شد، ما را با ۸ گل شکست داده بود.

عمله گفت: تلاش بچه های تیمم ستودنی بود. امروز تیم حریف از ما تساوی گرفت ولی هیچی از ارزش بازیکنانم کم نمی کند.

وی در انتقاد برخی از از افراد مبنی بر اینکه چرا از تایم اوت استفاده نکرده است، اظهار داشت: از نظر من، تایم اوت برای استراحت بازیکنان نیست بلکه برای تزریق دستورات تاکتیکی به تیم است و در کل تایم اوت بیشتر فنی میباشد تا برای استراحت بازیکنان.

مربی تیم فجر شهرداری کنگان در پایان از حمایت بی دریغ تماشاگران تقدیر نمود و گفت از همینجا دست همه این عزیزان را می بوسم که با حضور پرتعداد و پر انرژی خود، نماینده شهرستان را به گرمی تشویق نمودند.

انشاءالله با حمایت مجدد تماشاگرانمان بتوانیم در بازی بعد، با برد از بازی خارج بشویم.

 

 

 

 

 

برچسب ها: ,

نظرات

  1. بهنام says:

    سلام
    خانم عمله دوست داریم

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن