بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 25683
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 3 اسفند 94 0:08 ق.ظ

با میزبانی کنگان

پایان مسابقات دسته ۳ فوتسال بانوان کشور با معرفی تیم های صعود کننده/فجر شهرداری کنگان سوم شد

اختصاصی ثلاث- مسابقات دسته ۳ فوتسال کشور با معرفی تیم‌های صعودکننده پایان یافت

به گزارش ثلاث، مسابقات فوتسال بانوان دسته سوم کشور که از روز ۲۴ بهمن ماه به میزبانی کنگان و تیم فجر شهرداری این شهر آغاز شد، عصر امروز به پایان رسید.

تیم فجر شهرداری کنگان به عنوان میزبان رقابت ها از ساعت ۱۱ امروز صبح در مصاف با خلیج فارس فلاورجان استان اصفهان با نتیجه ۲ بر ۱ به پیروزی رسید و توانست به مقام سومی این رقابت ها دست یابد.

از ساعت ۱۳ امروز نیز دو تیم متین فرخ شهر از استان چهار محال و بختیاری و بیست کرج در مقابل هم صف آرایی کردند که این تیم متین فرخ شهر بود که با حساب ۴ بر ۱ به پیروزی رسید و قهرمانی این رقابت ها را به خود اختصاص داد.

چهار تیم نخست این رقابت ها به مسابقات فوتسال لیگ دسته دوم بانوان کشور در فصل ۹۶-۹۵ راه یافتند.

اختتامیه این رقابت ها بعد از ظهر امروز با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر، نماینده فدراسیون فوتبال کشور، فرماندار شهرستان کنگان و سایر مقامات محلی و رسانه ها برگزار شد.

 

شکوفه مهینی نماینده فدراسیون فوتبال ایران که از ابتدای بازی ها تا به امروز در کنگان حضور دارد به خبرنگار ثلاث گفت: در مجموع ۳۷ بازی در این دوره از مسابقات به میزبانی کنگان برگزار شد که نتیجه آن ۱۴۵ گل زده، ۴۳ کارت زرد و یک کارت قرمز بود.

وی افزود: در این مسابقات ۱۱ داور و یک ناظر داوری داشتیم.

نماینده فدراسیون فوتبال ایران ادامه داد: مقام اول این مسابقات را متین فرخ شهر از استان چهار محال و بختیاری کسب کرد، تیم دوم، بیست کرج و تیم سوم فجر شهرداری کنگان و مقام چهارم را خلیج فارس فلاورجان اصفهان به دست آوردند.

مهینی اظهار داشت: معصومه همتی از تیم متین فرخ شهر با ۱۰ گل زده به عنوان خانم گل این رقابت ها معرفی شد.

وی خاطرنشان کرد: بهترین خط حمله با ۲۶ گل زده و بهترین خط دفاع با ۵ گل خورده متعلق به متین فرخ شهر استان چهار محال و بختیاری است.

نماینده فدراسیون فوتبال کشور عنوان کرد: چهار تیم اول این مسابقات، جواز صعود به مسابقات فوتسال بانوان فصل ۹۶-۹۵ دسته دوم کشور را گرفتند. چهار تیم دهیاری زیبا دشت، هیات فوتبال همدان، شمال شرق تهران و استقلال ساری با حفظ امتیاز لیگ دسته سومی، می توانند در مرحله نهایی مسابقات بانوان دسته سوم کشور در فصل ۹۶-۹۵ حضور داشته باشند.

 

مهینی در ادامه تاکید کرد: رمز برگزاری خوب سیزدهمین دوره مسابقات فوتسال دسته سوم بانوان کشور در کنگان را می‌توان اتحاد مسئولان این شهرستان عنوان کرد.

وی اظهار داشت: فرمانداری شهرستان، اداره ورزش و جوانان، شهرداری و شورای اسلامی شهر کنگان، هیات فوتبال استان، آموزش و پرورش شهرستان، نیروی انتظامی شهرستان، بیمارستان امام خمینی و اورژانس ۱۱۵، هلال احمر، اصحاب رسانه و…از جمله نهادهایی بودند که در برگزاری این مسابقات و میزبانی شایسته تاثیر گذار بودند.

مهینی گفت: در مدت ۹ روز مسابقات در کنگان، با اتحاد نهادهای مذکور، هیچ گونه مشکلی به لحاظ امکانات اجرایی مسابقه استاندارد مشاهده نشد.

نماینده فدراسیون فوتبال کشور گفت: از نظر بنده به عنوان نماینده فدراسیون فوتبال کشور هیچ مشکلی در برگزاری مسابقات مشاهده نشد. همه مسائل از نظر بنده خیلی خوب و مناسب برای میزبانی این مسابقات بود و جا دارد به مردم این منطقه تبریک بگویم. مسئولان شهرستان، پنج خوابگاه را برای تیم ها در نظر گرفته بودند.

مهینی اظهار داشت: در پایان از خانم نوری مسئول ورزش بانوان شهرستان کنگان، بابت مدیریت و همکاریشان که به تمام معنا انجام شد نیز بسیار تشکر می کنم.

 

نایب رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار ثلاث در این خصوص اظهار داشت: به گزارش خبرنگار مهر، مرحله مقدماتی این مسابقات در چهار گروه برگزار شد.
زهره خلیفه اضافه کرد: تیم های بیست کرج، شمال شرق تهران، استقلال ساری، فجر شهرداری کنگان، خلیج فارس فلاورجان، دهیاری کرج، متین فرخ شهر و هیات فوتبال همدان، به مرحله دوم راه یافتند.

در گروه «الف» تیم‌های عمادالنظام فردوس مشهد، شمال شرق تهران، بانوان الشتر لرستان و بیست البرز با هم به رقابت پرداختند.

در گروه «ب» نیز تیم‌های حامی مازندران، فجر کنگان، هیئت فوتبال زرند و استقلال ساری حضور داشتند.

تیم‌های البرز زنجان، دهیاری کرج، دانشگاه آزاد رودان و خلیج فارس فلاورجان در گروه «ج» قرار گرفتند.

در گروه «د» نیز تیم‌های طلایی پوشان۹۰ بابل، هیئت فوتبال همدان و متین فرخ شهر حضور داشتند.

 

مژده کریمی سرپرست تیم متین فرخ شهر استان چهار محال و بختیاری پس از قهرمانی تیمش در این مسابقات به خبرنگار ثلاث گفت: در ابتدا از مسئولان شهرستان کنگان به‌خاطر میزبانی بسیار خوبی که داشتند و امکاناتی که فراهم کردند و همچنین دست اندرکاران این مسابقات و نمایندگان فدراسیون فوتبال کشور کمال قدردانی را دارم.

وی افزود: بچه های ما نتیجه تلاششان را دیدند و این قهرمانی واقعا حق تیم ما بود.

سرپرست تیم متین فرخ شهر خاطرنشان کرد: در بازی فینال بچه ها با بکارگیری نکات و دستورات کادر فنی توانستند با نتیجه ۴ بر ۱ پیروز بشوند.

کریمی گفت: از زحمات مربی عزیزمان سرکار خانم زهره صابری و تمام بازیکنان که با دل و جان بازی کردند تا این قهرمانی بدست بیاید تشکر می‌کنم. خانم گل این مسابقات معصومه همتی و بهترین دروازبانمان پروین طهماسبی، هر دو نقش موثری در این قهرمانی داشتند.

وی در پایان تصریح کرد: حق این تیم و این بازیکنان با انگیزه قطعا نه تنها لیگ دسته دو، بلکه لیگ برتر است و انشاءالله این مهم نیز محقق خواهد شد.

 

گزارش تصویری کامل این خبر در یک پست جداگانه کار می شود

 

گزارش: مصطفی صفایی

 

 

 

اختتامیه فوتسال بانوان (۲۳) اختتامیه فوتسال بانوان (۱۸) اختتامیه فوتسال بانوان (۱۹) اختتامیه فوتسال بانوان (۲۰) اختتامیه فوتسال بانوان (۲۲)

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن