بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 26107
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 18 اسفند 94 7:31 ق.ظ

سقوط اتوبوس با ۳۶ سرنشین از ارتفاع ۶ متری در پارس جنوبی+تصاویر

ثلاث: همه سرنشینان اتوبوس یادشده مصدوم و حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است. مصدومان این سانحه به بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه منتقل شده اند.

ثلاث: سقوط یک دستگاه اتوبوس حامل ۳۶نفر از کارکنان و کارگران یکی از شرکت های پتروشیمی در پارس جنوبی از ارتفاع ۶ متری همه سرنشینان این خودرو را روانه بیمارستان کرد.

به گزارش ثلاث؛ اتوبوس به شماره ۹۴۹ع۳۱ ایران ۱۴ از شرکت پیمانکاری “شب دیز” مربوط پتروشیمی مخازن سبز در ساعت ۶٫۳۰ دقیقه بامداد امروز (دوشنبه) به علت بریدگی ترمز به داخل محوطه پتروشیمی انتخاب سقوط کرد.

به نوشته ایرنا، همه سرنشینان اتوبوس یادشده مصدوم و حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است. مصدومان این سانحه به بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه منتقل شده اند.

کارگران یادشده از خوابگاه در حال رفتن به محل کار بودند. بدلیل عدم پاسخ دهی مسئولان پلیس راه به تلفن موفق به دریافت اطلاعات دیگری از این سانحه نشدیم.

سرپرستار اورژانس بیمارستان نبی اکرم عسلویه در این رابطه گفت: ۳۶ نفر از مصدومان سانحه اتوبوس به این بیمارستان منتقل شده اند.

فرناز زینبی در گفت وگو با ایرنا افزود: بیشتر مصدومان دچار شکستگی از ناحیه دست، پا و سر هستند.

وی یادآورشد: دو نفر از مصدومان نیز دچار سوختگی شده اند که حال عمومی خوبی دارند. زینبی اظهارداشت: دو نفر دیگر از مصدومان نیز بدلیل وخامت برای دسترسی بیشتر به خدمات درمانی به بیمارستان های بوشهر یا کنگان اعزام خواهند شد.

تصاویر این حادثه به نقل از شبکه های اجتماعی می باشد.

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن