بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 26367
تعداد نظرات:۹ دیدگاه
تاریخ انتشار:پنجشنبه 27 اسفند 94 11:08 ب.ظ

با حضور معاون رئیس جمهور در دهکده گردشگری دریایی پازارگاد

بزرگترین دهکده گردشگری دریایی کشور در شیرینو-کنگان به بهره‌برداری رسید

ثلاث- دهکده گردشگری دریایی شیرینو در شهرستان کنگان با حضور معاون رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ثلاث، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری صبح پنجشنبه در آئین افتتاح دهکده گردشگری دریایی شیرینو واقع در شهرستان کنگان اظهار داشت: گام‌های بسیار مهمی در راستای توسعه گردشگری در سطح کشور برداشته شده است.

مسعود سلطانی‌فر با اشاره به تاکید دولت یازدهم بر توسعه گردشگری در نقاط مختلف کشور، اضافه کرد: شاهد رشد قابل توجه گردشگری در دو سال اخیر هستیم.

وی از جبران کاستی‌های گذشته در حوزه گردشگری طی سال‌های آینده خبر داد و بیان کرد: اجرای پروژه‌های مهم گردشگری در سطح کشور در دستور کار است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر در این آئین اظهار داشت: در سال‌های اخیر شاهد اقدامات بسیار مهمی برای توسعه گردشگری در استان بوشهر هستیم و اجرای پروژه‌های متعددی نیز در دستور کار است.

محمد ابراهیم فروزانی با اشاره به اینکه دهکده گردشگری پازارگاد دارای ۲۰ هکتار مساحت است، افزود: این دهکده استفاده از اراضی ساحلی شیرینو تکمیل شده است.

وی با اشاره به استقرار امکانات مناسبی همچون پلاژ بانوان و سوئیت ساحلی و ورزش‌های آبی و ساحلی در این دهکده گردشگری، افزود: این دهکده در توسعه گردشگری در جنوب استان نقش مهمی خواهد داشت.

شیرینو از روستاهای بخش مرکزی شهرستان کنگان می باشد که در اخبار به اشتباه آن را از توابع شهرستان عسلویه عنوان کرده اند.

 

 

IMG_20160317_212352 IMG_20160317_212248

IMG_20160317_212204 IMG_20160317_212215 IMG_20160317_212232 IMG_20160317_212300 IMG_20160317_212315 IMG_20160317_212328 IMG_20160317_212339

 

نظرات

  1. عبود says:

    حالا عموم مردم اجازه ی استفاده از این پارک را خواهند داشت یا نه ؟
    اگر فقط مختص از ما بهتران باشد که عدمش به ز وجود .

  2. محمدی says:

    با سلام
    زنظرم اصلا چیز مهمی نیست که بزرگترین در کشور.چونکه متعلق به شرکتیهاست و به مردم عادی هیچ منفعتی ندارد.سالهاست که شرکت ها این خدمات به پرسنل خود می دهند .
    خدمات ارایه شده در شرکت ها همیشه تک بوده و فقط مختص خودشان می باشد.متاسفانهما مردم بومی منطقه همچنان همیندریا و ساحل داریم و شکرگذار خداوند هستیم نه مسولان بی عرضه.

    • سجاد says:

      سلام داداش حرف تو درسته مسئولان ما ضعیف کار میکنن چرا نباید تو خوده شیرینو چنین چیزی راه بندازن.مثل دهکده نه ولی ی چیزی پایین تر.مشکل از مسئولان خودمون هست

  3. سجاد says:

    سلام سال جدیدرو بهتون تبریک میگم……میخواستم چترومم رو با سایتتون لینک کنم.ما هم بچه شیرینو هستیم

  4. کنگونی says:

    ورودی سی هزارتومان وبقیه وسایل بازی پنج برابر بهای کنگان هست
    شرکتیها خود شرکت پولش می دهد اما سایر ین به خود به دلیل غیر منطقی بودن هزینه نخواهند رفت

  5. حمید says:

    تنها فقط ثلاث نام این دهکده رو به نام کنگان ثبت کرده. خیلی دوست دارم بدونم مسئولین این منطقه کجای مملکت هستند که هیچ پیگیری در این رابطه و حذف نام کنگان از صحنه روزگار انجام نمیدن. جناب فرماندار و نماینده مجلس و شورای شهر ، مسئولیت شهرستان رو بخاطر چه چیزی قبول کرده اید که هیچ کاری از عهده شما بر نمیاد ؟ خوب برای رای چاپلوسی میکنید اما برای مردم زورتون میگیره کار کنید در صورتی که وظیفتونه و از جیب باباتون هم نمیخواهید خرج کنید پول همین مردم رو صرف خودشون کنید نه هزینه شخصیتون.
    به نظر من هزینه دهکده زیاد نیست کم هم نیست. باید برای مردم ما یه هزینه ای تعیین کنند که بعضی افراد ساخته شدن برای خرابکاری. به امید روزی که همه دست از چاپلوسی و دروغ و دزدی بردارند و نگاهی به بالا هم کنند که خدایی هست و هنوز خیلی راه مونده برای خدایی کردن رو سر مردم مظلوم کنگون.

  6. ایرانی says:

    با سلام نظرات دوستان رو خوندم واقعا برام عجیبه که خدمات دادن شرکت های نفتی به کارمندانشون برای مردم اینقدر سنگینه مگه بانک ها به کارمنداشون خدمات نمیدن یا مثلا ادارات دیگه خدمات نمیدن متاسفانه برخی خدمات شرکتها به مردم غیر کارمند تو منطقه تا حدی مردم رو پرتوقع کرده این خدمات رو شرکتها به نیروهای خود میدهند برای بالا بردن راندمان کاری آنها بیاییم از لحاظ فکری ترقی پیدا کرده و همیشه منتظر صدقه نباشیم و برای به دست آوردن چیزهایی که می خواهیم تلاش کنیم.
    به امید ایرانی مترقی

  7. دادجو says:

    سلام
    متاسفانه جهت اجرای این طرح میلیاردی قطع چند
    هکتار کهور و کنار
    رو شاهد بودیم

  8. ناشناس says:

    در خونه ما مگه ما جایی تفریحی کجا داریم زشت طرف خانواده امده ما حتی داخلش ندیدیم

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن