بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 26397
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 28 اسفند 94 2:31 ب.ظ

رئیس سازمان گردشگری در سیراف حضور یافت

دره لیر سیراف به شهرداری واگذار می شود/شهردار سیراف: برنامه ساماندهی و تبدیل دره لیر به مکان گردشگری- تفریحی را داریم

اختصاصی ثلاث- شهردار سیراف گفت: برنامه ساماندهی و تبدیل دره لیر به مکان گردشگری- تفریحی را داریم

 

به گزارش ثلاث، روز گذشته سلطانی فر رییس سازمان میراث فرهنگی کشور به همراه معاون استاندار بوشهر و مسئولین شهرستانی پس از افتتاح بزرگنرین دهکده گردشگری دریایی در شیرینو( واقع در شهرستان کنگان، از دره لیر سیراف نیز بازدید به عمل آوردند.

 طی دستور رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، مقرر شد، طی تفاهنمامه ای، دره لیر و آثار واقع در ان به شهرداری سیراف واگذار بشود.

 

غلامحسین حیدری شهردار سیراف در خصوص اهداف و برنامه های این شهرداری برای دره لیر به خبرنگار ثلاث گفت: قصد ساماندهی محدوده نامبرده را با مبلغ پیش بینی شده دو میلیارد تومان داریم.

وی اظهار داشت: در برنامه پیش بینی شده ما برای ساماندهی دره لیر، راه دسترسی، سازه فلزی و چوبی برای نصب پله ها، ایجاد روشنایی، سکوی استراحتگاه، سرویس بهداشتی، آبخوری و دیوار چینی رودخانه ها انجام خواهد شد.

حیدری در خصوص چشم انداز ترسیمی برای این دره گفت: بنا داریم این مکان را به شکل یک مجموعه تفریحی- گردشگری در بیاریم. همچنین قصد داریم طی تفاهنمامه بیست ساله، این مجموعه در اختیار شهرداری قرار گیرد تا علاوه بر بحث گردشگری و جذب گردشگر، به لحاظ درامدزایی نیز مثمر ثمر باشد.

 

 

عکس: علیرضا پرهیز

IMG_1322

 

//

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن