بروز شده در : یکشنبه 26 فروردین 1403 ساعت 9:13 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 27179
تعداد نظرات:۳ دیدگاه
تاریخ انتشار:دوشنبه 16 فروردین 95 6:21 ب.ظ

جمشیدی فرماندار سابق کنگان

اشتغال نیروهای بومی شهرستان کنگان در دولت یازدهم بی نظیر بوده است

ثلاث- فرماندار سابق کنگان گفت: اشتغال نیروهای بومی شهرستان کنگان در دولت یازدهم بی نظیر بوده است

عباس جمشیدی در اولین جلسه شورای اداری شهرستان کنگان و آیین تودیع و معارفه فرماندار این خطه با تشریح اقدامات انجام گرفته در زمان مسئولیتش ، بیان نمود: به همت دولت تدبیر و امید ، نیروهای بومی این شهرستان در فاز ۱۲ و دیگر فازهای پالایشگاهی منطقه پارس ۲ کنگان سهم قابل توجهی در حوزه اشتغال داشته که با هیچ دولتی قابل قیاس نیست.

وی در بخش دیگر تقویت و ارتقای کیفیت آموزشی و توجه به نیروی انسانی را یکی از اقدامات مهم صورت گرفته برشمرد و بیان نمود: در سایه این اقدام شهرستان کنگان در کنکور ۹۴ ، حائز رتبه ۲۴ کشوری شد.

رییس سابق شورای اداری شهرستان کنگان ، راه اندازی MRI  در آینده نزدیک ، توسعه بیمارستان و راه اندازی کلینیک تخصصی کوثر ، گازکشی به تمام شهرها و روستاهای شهرستان ، بهره برداری از بزرگترین مجموعه ورزشی جنوب کشور ظرف ماههای آینده ، تامین اعتبار کامل کمربندی را از دیگر اقدامات صورت گرفته در دو سال اخیر عنوان کرد.

جمشیدی با نکوداشت سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل ، افتتاح فاز ۱۲ پارس ۲ کنگان و نیز آب شیرین کن کنگان را دو نمونه بارز از تحقق اقتصاد مقاومتی در این شهرستان عنوان کرد.

وی در پایان از راه اندازی و احداث دهکده گردشگری در حدفاصل شهرهای کنگان و بنک در سال جاری خبر داد.

امام جمعه کنگان نیز گفت: مناصب در حکومت دینی یک توفیق الهی برای خدمتگزاری است و مسئولان باید تلاش کنند از این فرصت بزرگ حداکثر استفاده را برای نفع رسانی و خدمت صادقانه و بی منت به مردم ببرند.

حجت الاسلام محمود محمودی با استناد به آیات و روایات خدامحوری و خداترسی ، تواضع ، مهربانی با مردم ، مالکیت بر نفس ، خطاپوش بودن ، امانت داری ، حفظ مشی اعتدال و میانه روی و غم خواری با مردم را از ویژگی های مدیر موفق عنوان و بر لزوم ایجاد بستر برای استفاده بهینه از دوران مسئولیت تقدیر کرد.

وی همچنین با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل ، احداث اسکله تجاری کنگان ، توسعه صادرات و واردات ، اشتغال نیروهای بومی را از خواسته های مردم این دیار دانست و بر ضرورت توسعه متوازن شهرستان کنگان تاکید کرد.

امام جمعه اهل سنت کنگان نیز گفت: خدمت صادقانه و بی منت مهمترین خواسته مردم از مسئولان است.

شیخ محمد جمالی مسئولیت را امانت الهی دانست و بیان داشت: مراسم تودیع و معارفه تذکری برای گذرا بودن مناصب دنیوی است.

برچسب ها: , ,

اخبار مرتبط

نظرات

  1. زهرا says:

    هه حتما /پس چرا اشنا ماشناهای ما همه ، همون بیکاری که بودن هستن؟؟؟؟؟؟؟ لابد اشنا ماشنای ما ، اشنا ماشنای کله گنده نداشتن دیگه

  2. زهرا says:

    خوبه دیگه ، سلیقه ای نظرهارو تایید میکنین هر کدوم که به مذاقتون خوش نیومد بیخیالش میشین

  3. امید says:

    ببخشید من از لیستتون جا موندم من بیکارم به من کار بدهید.۰۹۳۹۶۷۳۰۲۳۹

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن