بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 27193
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 17 فروردین 95 2:25 ب.ظ

تکرار خبر/

سامانه پیامکی فرمانداری شهرستان کنگان برای رسیدگی به مسائل مربوط به ادارات

اختصاصی ثلاث- معاون سیاسی فرمانداری کنگان خبر داد: مردم می توانند با سامانه پیامکی تعبیه شده، موارد، شکایات، انتقادات و پیشنهادات مربوط به ادارات این شهرستان با ما در میان بگذارند.

احمد خاکنژاد در گفتگویی کوتاه با ثلاث خبر داد: به منظور دریافت نظرات، پیشنهادات، انتقادات واعلام رضایت یا عدم رضایتمندی شهروندان عزیز نسبت به عملکرد دستگاه های اجرایی شهرستان کنگان، سامانه پیامک ۱۰۰۰۳۷۲۲ زیرنظر معاون سیاسی اجتماعی فرماندار در نظر گرفته شده است.

سامانه پیامکی

مردم شهرستان کنگان می توانند از طریق این سامانه پیامکی نظرات خود را در خصوص تمام دستگاه های اجرایی این شهرستان ارسال نمایند.

نظرات ارسال شده مستقیما توسط معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری کنگان مشاهده شده و متعاقب آن برای اداره مربوطه ارسال و پیگیری می شود.

این کار با هدف کم کردن فاصله بین مردم و مسئولین و انتقال سریع نظرات مردم به معاون سیاسی فرماندار و متعاقب آن نهاد مربوطه و صرفه جویی در زمان انجام گرفته است.

تمام نظرات ارسال شده محرمانه می باشد و لذا مردم می توانند با خیالی آسوده با این سامانه ( معاون سیاسی فرمانداری کنگان) ارتباط پیامکی ایجاد کنند.

 

این سامانه پیامکی به مظور دسترسی آسان مردم به نماینده عالی دولت و معاون سیاسی وی در شهرستان جهت پیگیری موارد و مسائل مربوط به نهادهای اجرایی شهرستان می باشد لذا همه می توانند از این ظرفیت و فرصت استفاده کنند.

نظرات

  1. شهروند says:

    سلام.اینها دروغی بیش نیست.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن