بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 27534
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 7 اردیبهشت 95 3:03 ب.ظ

دانش آموزان مدرسه ای در عسلویه بیمه زندگی شدند

ثلاث- دبستان غیرانتفاعی ایران زمین وابسته به پتروشیمی جم برای اولین بار با همت والا و نگاه ویژه مدیر عامل محترم و همکاران ایشان در خدمت امور اجتماعی و اولیاء دانش آموزان ، کلیه دانش آموزان را بیمه زندگی نمود .

 

به گزارش ثلاث، دبستان غیرانتفاعی ایران زمین وابسته به پتروشیمی جم برای اولین بار با همت والا و نگاه ویژه مدیر عامل محترم و همکاران ایشان در خدمت امور اجتماعی و اولیاء دانش آموزان ، کلیه دانش آموزان را بیمه زندگی نمود .

   برای اولین باردرمدرسه غیرانتفاعی ایران زمین عسلویه بامشارکت پتروشیمی جم واولیا دانش اموزان بیمه زندگی (تحصیل وعمر وسرمایه گذاری )جهت تامین رفاه وارامش وتحصیل اینده دانش اموزان اجرایی شد.

محمد اندیک مدیردبستان از مدیرعامل پتروشیمی جم وکلیه همکاران ایشان مخصوصا اموراداری وخدمات رفاهی واداری واولیا   اموزشگاه که جهت  تلاش درتحقق این طرح همکاری لازم داشته تا این طرح به اجرا درآید، کمال قدردانی ا به عمل اورد.

 

به گفته اندیک مدیر این دبستان در سال تحصیلی ۹۵ – ۹۴ با هم اندیشی که با انجمن اولیاء مربیان آموزشگاه و مجوز خدمات امور اجتماعی پتروشیمی جم داشتیم تصمیم بر این گذاشتیم که با مشارکت اولیاء بتوانیم این امر مهم را اجرا نماییم .

وی افزود:  از آنجائیکه فرزندان میوه های باغ زندگی هستند و با تولد هر کودک رویای آینده درخشان در ذهن پدر و مادرش نیز متولد می شود و والدین با صدای خنده و شادی بچه ها ، لبخند می زنند ، با بیماری و دلگیری آنها غمگین و غصه دار می شوند ، بیشتر والدین نسبت به سلامت ، وضعیت درسی ، نوع پوشش بچه ها و … بسیار حساس هستند و شاید بتوان گفت برخی از اولیاء در این زمینه ها وسواس های شدیدی هم دارند ؛ ولی این روزها در بیشتر خانواده ها یکی از مهم ترین مسائل زندگی که نقش به سزایی در آینده فرزند ما دارد یعنی پس انداز کردن برای بچه ها از قلم افتاده و نسبت به آن بی توجهی می شود .

ادامه صحبت های محمد اندیک مدیر دبستان غیرانتفاعی ایران زمین عسلویه وابسطه به پتروشیمی جم در ادامه آمده است:

 

  تحقیق این امر نیاز به آینده نگری و برنامه ریزی دارد که تحصیلات عالیه فرزندان یکی از مهم ترین بخش های این برنامه ریزی است .

…….همچنین نگاه والدین امروزی به آینده فرزندانشان ، متفاوت از دیدگاه های گذشته است نگرانی از آینده فرزندان ذهن والدین را به خود مشغول کرده و از آنها افرادی نگران اما مسئول در برابر فردای فرزندانشان ساخته است . اغلب والدین امروزی شبانه روز خود را وقف فرزندان می کنند و تمام دغدغه های ذهنیشان شرایط تحصیلی و نیازها و توقعات مالی آنها است .

آنها با سعی در ایجاد شرایط مطلوب ، رفاه کامل ، و تامین نیازهای فرزندان ، در پی یافتن امنیتی نسبی برای آینده مالی فرزندان خود هستند .

و همچنین امروزه هزینه های تحصیل در مقاطع دانشگاهی به یکی از دشواری های مالی خانواده ها تبدیل شده است . این در حالی است که بسیاری از دانشجویان به منظور کمک به والدین خود برای تامین این هزینه ها به کارهای پاره وقت با درآمد های پایین روی آورده و در نتیجه کیفیت تحصیلات آنها کاهش می یابد . لذا بیمه نامه ی زندگی راه حلی برای رفع مشکلات مالی خانواده ها در ارتباط با تحصیل فرزندانشان می باشد .

و در آخر سخنی با پدران دلسوز و مادران مهربان

آرزوی هر پدر و مادری تامین آینده ای بهتر و مطمئن تر از گذشته خود برای فرزندانشان است . شما همیشه برای فراهم کردن مایحتاج و لوازم ضروری و شاید هم غیر ضروری برای فرزندتان از هیچ دریغ   نمی کنید .

مگر نه اینکه تا چشم برهم زدنی بچه ها بزرگ می شوند .

آیا برای هزینه های مختلف آینده از تحصیل گرفته تا خرید مسکن و ازدواج فکر پس اندازی یا صندوقی در نظر گرفته اید ؟

شما ماهیانه مبلغی را از سبد خانواده برداشته و به حساب پس انداز بانکی فرزند دلبندتان واریز می کنید تا وقتی بزرگ شد بتواند کارهای بزرگی با پس انداز های خود انجام دهد .

حالا ما این کار را برای فرزند شما شروع کردیم که با پس انداز همان مقدار پول به عنوان بیمه عمر و سرمایه فرزندان شما وقتی به سن قانونی رسیدند می توانند تقریبا به همان میزانی که قرار است از حساب بانکی خود وام دریافت کنند از بیمه سود خالص دریافت کنند .  

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن