بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 27647
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 12 اردیبهشت 95 4:50 ب.ظ

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی کشور

اعضای هیئات علمی دانشگاه ازاد اسلامی کنگان افتخار فارغ التحصیلان این واحد اموزشی هستند

اختصاصی ثلاث- معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی کشور گفت: همه آنچه که باعث افتخار شما به عنوان فارغ التحصیلان این واحد آموزشی شده، وجود استاتید و اعضای هیئات علمی خوب می باشد.

IMG_0276 [640x480]

 

به گزارش ثلاث، برای نخستین بار جشن بزرگ فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر کنگان برگزار شد.

دکتر سید طاها هاشمی معاون  دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی کشور در جمع استادید و مسئولین دانشگاه آزاد استان بوشهر، شهرستان کنگان و دانشجویان و مردم کنگان گفت: همه آنچه که باعث افتخار شما به عنوان فارغ التحصیلان این واحد آموزشی شده، وجود استاتید و اعضای هیئات علمی خوب می باشد که تلاش کردند شما را به درجه ای از تحصیلات  و علم و دانش برسانند تا امروز ثمره ی زحمات خود را ببینید.

دکتر هاشمی ضمن تبریک و گرامی داشت روز معلم، خاطرنشان کرد: جا دارد از مقام  اساتید یا معلمان دانشگاه تقدیر شود و لذا فرصت را غنیمت می شمارم و در این مراسم از زحمات همه اساتید و اعضای هیت علمی که در سراسر کشور در دانشگاه آزاد مشغول به تدریس هستند و همچنین اساتید و معلمانی که در این واحد آموزشی مشغول به تدریس هستند کمال تشکر را به عمل می آورم.

وی خبر داد: سند و آیین نامه های برگزاری موسقی ابلاغ شده است و ما نیز از تهران این موضوع را به همه ی واحدها ابلاغ کرده ایم که در واحد ها می توانند موسیقی برگزار کنند.

معاون  دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی کشور  با اشاره به این مطلب که که به دو ظرفیت این منطقه باید توجه کرد، اظهار داشت: بازدیدی از پارس جنوبی و شرکت های تولیدی و پتروشیمی ها داشتیم. متاسفانه در دوره ی تحریم چراغ این بخش ها به سوسو افتاده اما امروز با اقتدار با مذاکره و همانطور که هشت سال در دفاع مقدس ایستادگی کردند و یک وجب از این خاک را ندادند، فرزندان همین ملت در مذاکراتی که در گروه ۵+۱ انجام دادند، این مسیر را هموار کردند تا در یک تعامل و بر اساس احترام متقابل ما بتوانیم درهای ارتباطات بین ایران و دیگر کشورها را باز کنیم.   

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن