بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 27692
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:دوشنبه 13 اردیبهشت 95 2:07 ق.ظ

فرماندار کنگان: شوراها نماد مردم سالاری دینی و مشارکت مدنی هستند

ثلاث- فرماندار کنگان گفت: شوراها نماد مردم سالاری دینی و مشارکت مدنی هستند

ثلاث- فرماندار کنگان گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستاها عصاره فکر و تدبیر مردم هستند و از نزدیک مطالبات جمعی مردم شهر و روستا را برای توسعه و عمران این مناطق گردآوری و به مسئولان منتقل می کنند
 
به گزارش ثلاث و به نقل از پرتال فرمانداری کنگان، عبدالنبی یوسفی یکشنبه در آیین تجلیل از وکلای مردم در شوراهای اسلامی شهرهای سه گانه و روستاهای شهرستان کنگان افزود: شوراها نماد مردم سالاری دینی و مشارکت مدنی هستند.
وی گفت: از افتخارات نظام دینی مشارکت مردم در همه امور به طرق مختلف است و ملت با تفویض اختیار به افراد مورد وثوق خود درتعیین سرنوشت خود و جامعه دخیل می شود.
فرماندار کنگان خدمت در نظام دینی را عطیه ای الهی دانست و بیان داشت: هیچ مسئولی حق ندارد خود را رئیس و بزرگ مردم بداند و همه مسئولان در نظام دینی باید خادم و نوکر مردم باشند.
یوسفی مسئولیت را یک امانت الهی دانست و با اشاره به جایگاه و اهمیت شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: جزیره ای فکر کردن و خودرایی آفتی مهم در مسیر خدمتگزاری است.
وی گفت: شوراهای اسلامی می توانند بازویی توانمند برای قوا بویژه دولت برای پیشبرد امور و اعتلای کشور باشند.
وی مطالبه گری را لازمه مدیریت و کار شوراها دانست و بیان کرد: مسئولان و اعضای شورای شهر و روستا برای پیگیری کار مردم به طرح مشکل بسنده نکنند و باید طرح مشکلات توام با ارائه راهکار و پیگیری مجدانه باشد.
یوسفی همچنین با تبریک هفته معلم و نیز روز جهانی کار و کارگر ، از زحمات این دو قشر جامعه تقدیر کرد.
در این نشست معاونان فرماندار ، بخشدار مرکزی و برخی روسا و اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان به بیان خدمات صورت گرفته و نیز طرح مشکلات و کاستی ها پرداختند.
تسریع در احداث اسکله تجاری کنگان، حل معضل بیکاری، حل مشکل سندهای ثبتی در برخی روستاها ، لزوم احداث و نیز تسریع در تکمیل برخی پروژه های علمی و آموزشی، تحقق مدیریت یکپارچه شهری و ایجاد روزنه ای برای تحقق درآمد پایدار شهرداری ها و دهیاری ها از مهمترین مسائل مطرح شده در این جلسه بود

 

 

index اتانمتمنتخهعغ اعاهعغاهخعت الغفقفتتنت انااعههعا ثقزدنکمن

اتهتعخهعتخهع

نظرات

  1. بحرینی says:

    دروغ کافی است شعار ندهید عمل کنید چهار سال است التماس میکنیم کوچه مون آسفالت نمیکنن.خداییش خجالت داره.خدا ازشون نگذره.همه در جریاننداما برای عکس های خبری خیلی زرنگن.

  2. علی says:

    چرا از اعتصاب کارگرا فازا خبری نمیزنید

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن