بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 27764
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 16 اردیبهشت 95 3:08 ب.ظ

در پنج رشته تخصصی طی نوروز 95

بیمارستان کنگان بیشترین ویزیت در استان را به خود اختصاص داد

اختصاصی ثلاث- رئیس بیمارستان کنگان گفت: بیمارستان امام خمینی کنگان طی مدت اشاره شده در ۵ رشته تخصصی رکورد دار استان در زمینه ویزیت کردن مراجعین و ارائه خدمات به آن ها شده است.

دکتر حسن حیدری رئیس بیمارستان امام خمینی ره کنگان در گفتگو با خبرنگار ثلاث اظهار داشت: طی نوروز امسال عملکرد و خدماتی کم نظیر را به هم وطنانمان ارائه داد.

وی عنوان کرد: بیمارستان امام خمینی کنگان طی مدت اشاره شده در ۵ رشته تخصصی رکورد دار استان در زمینه ویزیت کردن مراجعین و ارائه خدمات به آن ها شده است.

رئیس بیمارستان امام خمینی کنگان خاطرنشان کرد: ما توانستیم در زمینه هایی مانند ارتوپدی، زنان، داخلی، قلب  و اعصاب و روان، بیشترین میزان ویزیت را در سطح استان را داشته باشیم.

حیدری تصریح کرد: بیمارستان امام خمینی ره، آینده درخشانی در زمینه ویزیت، درمان و جراحی بیماران خواهد داشت و این مرکز با حمایت همیشگی و نگاه مثبت دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر در حال تبدیل به یک قطب درمانی  در جنوب استان بوشهر است.

اخبار مرتبط

نظرات

  1. ناشناس says:

    بیشترین ویزیت که افتخار نیست .
    وقتی با بیمار با بدترین شرایط ممکن برخورد میشه . وقتی رسیدگی به بیماران بستری شده نمیشه و هیچ کس جوابگو نیست آخه یه ویزیت تنها افتخاری است که شما داخل سایتها میزنید.
    ریشه خرابه

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن