بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 27834
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:سه شنبه 21 اردیبهشت 95 11:49 ق.ظ

ساخت ۱۲ منزل برای خانواده های مستضعف کنگانی

ثلاث-مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان کنگان از احداث ۱۲ واحد مسکونی برای نیازمندان فاقد مسکن در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: احداث 12 واحد مسکونی برای نیازمندان فاقد مسکن در شهرستان کنگان

 

عبدالحسین رهبر اظهار داشت: مردم کنگان در کمک و همراهی با کمیته امداد کنگان نقشی مهم و تاثیرگذار بر عهده دارند و امیدوار هستیم با همکاری خیران عزیز شاهد ارائه بهترین خدمات توسط کمیته امداد به جامعه هدف باشیم.

وی افزود: در کنگان در راستای خدمات‌رسانی به مردم محروم و مستضعف تاکنون برنامه‌ریزی خوبی انجام داده‌ایم و روز به روز میزان خدمات کمیته امداد بهبود داشته است.

مدیر کمیته امداد شهرستان کنگان از احداث ۱۲ واحد مسکونی برای نیازمندان فاقد مسکن در شهرستان کنگان خبر داد و خاطرنشان کرد: با تلاش و اقدامات صورت گرفته، این تعداد واحد مسکونی در اردیبهشت ماه امسال در اختیار محرومان و مستضعفان شهرستان قرار گرفته است.

رهبر بیان داشت: بدون تردید یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین دغدغه‌های نیازمندان تامین سرپناه و پرداخت اجاره مسکن است و رفع این معضل اساسی از برنامه‌های اصلی و مهم کمیته امداد به شمار می‌رود و هر ساله شاهد احداث مسکن برای افراد کم‌بضاعت و بی‌بضاعت شهرستان هستیم.

وی تصریح کرد: در همین راستا به همت یک خیر نیکوکار یک دستگاه واحد مسکونی به متراژ ۴۰ متر در روستای پرک به ارزش ۲۲۰ میلیون و ۱۱ مورد دیگر در شهر کنگان توسط کمیته امداد به ارزش یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال احداث و در اختیار مددجویان فاقد مسکن قرار گرفته است.

مدیر کمیته امداد شهرستان کنگان گفت: در اسلام به امر کمک به مستمندان به عنوان یک امر واجب و تکلیف تاکید شده و ما به عنوان یک مسلمان وظیفه داریم به وضعیت محرومان جامعه به نحو احسن رسیدگی کنیم.

فارس

برچسب ها: , ,

اخبار مرتبط

نظرات

  1. مددجو says:

    بابا فکری به حال اونهایی کنید که چندسال پیش خونه براشون در حد یک اتاق ساختید و گفتید که قسط هاش خود کمیته واریز می کنه ولی بعد زیرش زدن و الان احضاریه در ماه دوبار دنبال مددجویان میاد و ضامن هاشونو هیچ کس پاسخگو نیست
    چند مدت پیش هم مبلغ خوبی برای کمیته اومده بود که جایگزین مبلغی از اقساط مددجویان این طرح بی خواص کنن که حداقل مددجویان سردرگم نباشند ولی باز هم گلچین کردند

    ای کاش کنگان نیوز از این خبرها هم می زاشتید که مردم بفهمند کمیته چه بر سر مددجویان می آورد
    خداوکیلی برای دومیلیون که حق مددجویان است بری درخواست بدی ببین چه جور دورت می زنند
    برید از مددجویان زجر دیده و روزی ده بار میرن کمیته و برمی گردند دست خالی از ائنها سوال بگیرید تا درد دلشون بهتون بگن

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن