بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 27970
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 28 اردیبهشت 95 7:16 ب.ظ

امام جمعه کنگان:مسئولان مشکل ته لنجی را سامان دهند

ثلاث- امام جمعه کنگان گفت: مسئولان مشکل ته لنجی (کالای همراه ملوان) را سامان دهند.

به گزارش ثلاث، حجت الاسلام محمود محمودی درجلسه شورای اداری شهرستان کنگان با اشاره به بلاتکلیفی جمعی از تجار و ملوانان در روزهای گذشته اظهار داشت: بخش اعظمی از درآمد بازاریان، تجار و قشر زحمت کش ملوان و جاشو در بندر کنگان از طریق ته لنجی بوده که بدلیل لغو آن مشکلاتی برای مردم بوجود آمده است.
وی افزود: انتظار می رود نماینده عالی دولت در استان و مسئولان محلی با حسن تدبیر تلاش کنند با رعایت ضوابط قانونی مشکلات این قشر پر جمعیت و مردمی که ارتزاق آنها مستقیم و یا غیر مستقیم از این طریق است، حل شود.
امام جمعه کنگان همچنین با اشاره به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان از نوسان قیمت کالا در بازار کنگان گلایه کرد و گفت: انتظار جدی می رود مسئولان و دستگاههای مربوطه بحث نظارت بر بازار و کنترل قیمت ها را با جدیت دنبال کنند.
محمودی افزود: متاسفانه پس از لغو ته لنجی قیمت برخی کالاها در بازار یکباره سیر صعودی داشته که این موضوع موجب نگرانی مردم و فشار به آنها بویژه قشر آسیب پذیر شده است.
امام جمعه کنگان با تبریک میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان گفت: در حال حاضر اشتغال و ازدواج دو معضل جدی جوانان شهرستان کنگان است که بایستی با تدبیر مسئولان ، خیرین و خود خانواده ها بستر حل این دو دغدغه جدی فراهم شود.
وی به مساله ورزش نیز اشاره کرد و با تاکید بر کمک به حوزه ورزش اظهار کرد: توسعه و حمایت از ورزش های همگانی در این شهرستان ضروری است.
محمودی در پایان با تبریک میلاد حضرت مهدی موعود (عج) وتاکید بر برگزاری باشکوه مراسم نیمه شعبان گفت: امام زمان موعود امم است و برای ترویج فرهنگ مهدویت همه باید احساس تکلیف کنند و در میدان عمل این اهتمام و جدیت را به منثه ظهور برسانند.// ابوذر حسین پور

نظرات

  1. امید says:

    ممنون امام جمعه عزیز.خداوکیلی نون مردم حاشیه کشور توی همین ته لنجی هاست.شرکت که ما بومی ها رو نمیپذیرن.اگر هم بخوان یا حراسته یا آبدارچی.دریا هم که رومون بستن پس ما چکار کنیم؟

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن