بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 27977
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:سه شنبه 28 اردیبهشت 95 11:55 ب.ظ

آخرین اخبار اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان به مناسبت هفته جوان

 به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر؛به مناسبت هفته جوان رئیس اداره ورزش و جوانان کنگان با تعدادی از سمن های فعال این شهرستان به دیدار دو خانواده های شهیدان محمد باران  وعلی حسن پور رفتند و از خانواده های معظم شهدابا اهداء لوح تفدیر کردند. — به مناسبت هفته جوان، […]

 به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر؛به مناسبت هفته جوان رئیس اداره ورزش و جوانان کنگان با تعدادی از سمن های فعال این شهرستان به دیدار دو خانواده های شهیدان محمد باران  وعلی حسن پور رفتند و از خانواده های معظم شهدابا اهداء لوح تفدیر کردند.

به مناسبت هفته جوان، گلزار مطهر شهدای گرانقدر اسلام خصوصاً شهدای جوان، توسط جوانان و ورزشکاران و با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان عطر افشانی و غبار روبی شد.

مناسبت هفته جوان تعدادی از روسای هیئت ها، مدیران سمن ها و جوانان کنگان با امام  جمعه شهرستان حجت اسلام محمودی دیدار کردند.

در این دیدار که در دفتر امام جمعه انجام شد،  بحرینی نژاد رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ضمن معرفی حاضرین در خصوص مسائل و مشکلات جوانان و ورزشکاران مطالبی را بیان کردند. سپس حاضرین به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند و از امام جمعه برای رفع موانع کمک خواستند که در پایان حجت السلام محمودی ضمن بر شمردن فضائل حضرت علی اکبر، قول هرگونه همفکری و همکاری در راستای حل مشکلات جوانان جوانب مختلف از جمله رایزنی با مسئولین و تریبون نماز جمعه و جلسات مختلف دادند.

در پایان لوح نفیسی از طرف اداره ورزش و جوانان شهرستان به امام جمعه کنگان اهداء گردید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بمناسبت هفته جوان از خدمات مددجوی فعال عرصه اجتماعی شهرستان کنگان  ( محمد کنگانی مدیر موسسه مردم نهاد سیراف پارس) در اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان تجلیل بعمل آمد.

نظرات

  1. جوان کنگان says:

    باسلام
    روز جوان همینجور که از اسمش مشخص هست باید برا جوانان باشه و از جوانان فعال شهرستان تقدیر بشه ولی در عکس که نگاه میکنی کارمندان و نیروهای خدمات اداره ورزش و جوانان هست بعدش اقای محمد کنگانی در شهر سیراف هستند و این وظیفه شهردار و شورای سیراف هست که از ایشون تقدیر کنند این نشون میده که اداره ورزش کنگان هیچگونه ارتباطی با جوانان شهرکنگان ندارند و این امر باعث افت ورزش کنگان شده است کاش اقای فرماندار و ریس شورا یه نگاهی به امر جوانان داشته باشند
    باتشکر

  2. سميرا says:

    جالب بود
    اگر این برنامه هفته جوان بود الفاتحه
    خدا به داد جوانان این شهر برسه
    چقدر برنامه ها به جوانان شهر کمک کرد

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن