بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 27985
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 29 اردیبهشت 95 4:32 ب.ظ

فرماندار کنگان: دولت برنامه های خوبی در پسابرجام دارد

ثلاث- فرماندار کنگان: دولت برنامه های خوبی در پسابرجام دارد.

به گزارش ثلاث، عبدالنبی یوسفی در جلسه شورای اداری شهرستان کنگان با اشاره به وضعیت کنونی کشور اظهار داشت: رشد اقتصادی کشور در شرایط پساتحریم رو به بهبودی است و دولت یازدهم توانسته ضمن کاهش تورم و رکود، رشد اقتصادی منفی دولت گذشته را بهبود و در افق ۹۵ به رشد مثبت خواهد رساند.
وی گفت: توافق هسته ای که حاصل مدیریت داعیانه مقام معظم رهبری، تلاش بی شائبه دولتمردان و همراهی سایر قوا بود، زنجیره های اقتصادی را برداشته و با رفع تحریم های ظالمانه اکنون کشور در مسیر شکوفایی اقتصادی قرار گرفته است.
رییس شورای اداری شهرستان کنگان با تقدیر از صبر و همراهی و حمایت ملت بزرگ ایران در این مسیر دشوار افزود: ملت بزرگ ایران در انتخابات ۷ اسفند ماه ، حمایت علنی خود را از دولت یازدهم به منثه ظهور رساند.
یوسفی همچنین با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل بیان کرد: تحقق شعار سال نیازمند عزمی ملی است و همه باید با احساس مسئولیت در این راه ، ضمن شناسایی مشکلات و ارائه راهکارهای مناسب، پدافند غیرعامل در حوزه اقتصادی را طرح ریزی کنند.
فرماندار کنگان همچنین با تبریک میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، به مساله اشتغال پایدار جوانان اشاره کرد و گفت: ما ضمن حمایت از مجموعه نفت، انتظار جدی و مطالبه بحق مردم بویژه جوانان یعنی استفاده از نیروهای بومی در حوزه صنعت نفت را با جدیت دنبال می کنیم.
یوسفی گفت: حق و حقوق مردمی که مشکلات زیادی را متحمل شده اند بایستی به نحو احسن ادا شود.
وی همچنین آینده کنگان را امیدوار کننده دانست و از عزم جدی مسئولان استانی و محلی برای اتمام پروژه کمربندی، احداث اسکله تجاری و توسعه صنعت گردشگری شهرستان کنگان خبر داد.
یوسفی در پایان با نکوداشت مناسبت های شعبان المعظم و تاکید بر ضرورت توجه به مسائل دینی و فرهنگی بعنوان وظیفه یک کارگزار حکومتی در نظام دینی، خواستار مشارکت جدی دستگاهها در برگزاری مراسم مذهبی بویژه جشن نیمه شعبان، حمایت از ثمن های خبری و فرهنگی و کارهای ورزشی و اجتماعی شد.
معاون سیاسی – اجتماعی فرمانداری کنگان نیز گفت: تکیه و اعتماد به جوانان بهترین راه برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی است.
احمد خاکنژاد افزود: به برکت اعتماد دولت به جوانان ، تا کنون افزون بر ۲۰ دوره آموزشی ، سمینار و همایش های بزرگ فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی توسط سازمان های مردم نهاد با محوریت جوانان انجام گرفته است.
وی آگاهی بخشی در زمینه حقوق شهروندی را یک مطالبه جدی از ادارات دولتی دانست و از بلاتکلیفی و کندی کار واحد روابط عمومی برخی ادارات شهرستان کنگان انتقاد کرد.
خاکنژاد در پایان از فعال نمودن صندوق توسعه ورزش – توسعه برنامه های فرهنگی و هنری و ستاد ارتقای علمی و آموزشی خبر داد.

در ادامه حجت الاسلام محمود محمودی  با اشاره به بلاتکلیفی جمعی از تجار و ملوانان در روزهای گذشته اظهار داشت: بخش اعظمی از درآمد بازاریان، تجار و قشر زحمت کش ملوان و جاشو در بندر کنگان از طریق ته لنجی بوده که بدلیل لغو آن مشکلاتی برای مردم بوجود آمده است.
وی افزود: انتظار می رود نماینده عالی دولت در استان و مسئولان محلی با حسن تدبیر تلاش کنند با رعایت ضوابط قانونی مشکلات این قشر پر جمعیت و مردمی که ارتزاق آنها مستقیم و یا غیر مستقیم از این طریق است، حل شود.
امام جمعه کنگان همچنین با اشاره به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان از نوسان قیمت کالا در بازار کنگان گلایه کرد و گفت: انتظار جدی می رود مسئولان و دستگاههای مربوطه بحث نظارت بر بازار و کنترل قیمت ها را با جدیت دنبال کنند.
محمودی افزود: متاسفانه پس از لغو ته لنجی قیمت برخی کالاها در بازار یکباره سیر صعودی داشته که این موضوع موجب نگرانی مردم و فشار به آنها بویژه قشر آسیب پذیر شده است.
امام جمعه کنگان با تبریک میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان گفت: در حال حاضر اشتغال و ازدواج دو معضل جدی جوانان شهرستان کنگان است که بایستی با تدبیر مسئولان ، خیرین و خود خانواده ها بستر حل این دو دغدغه جدی فراهم شود.
وی به مساله ورزش نیز اشاره کرد و با تاکید بر کمک به حوزه ورزش اظهار کرد: توسعه و حمایت از ورزش های همگانی در این شهرستان ضروری است.
محمودی در پایان با تبریک میلاد حضرت مهدی موعود (عج) وتاکید بر برگزاری باشکوه مراسم نیمه شعبان گفت: امام زمان موعود امم است و برای ترویج فرهنگ مهدویت همه باید احساس تکلیف کنند و در میدان عمل این اهتمام و جدیت را به منثه ظهور برسانند.

 

 

index

نظرات

  1. شهروند says:

    عمر دولت تموم شد پس کی قراره اجرایی بشه به امید خداااااااااااا؟؟؟؟؟

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن