بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 2809
تعداد نظرات:۷ دیدگاه
تاریخ انتشار:یکشنبه 12 مرداد 93 2:30 ق.ظ

صداقت خبر داد:

راهیابی تیم فوتسال پتروشیمی نوری کنگان به مسابقات استانی

ثلاث – از سری مسابقات فوتسال باشگاه های شهرستان کنگان، دیداری بین دو تیم پتروشیمی نوری و پاسارگاد در سالن امام خمینی کنگان برگزار شد که نماینده شهرستان را در مسابقات زیرگروه استان مشخص می کرد.

از سری مسابقات فوتسال باشگاه های شهرستان کنگان، دیداری بین دو تیم پتروشیمی نوری و پاسارگاد در سالن امام خمینی کنگان برگزار شد که نماینده شهرستان را در مسابقات زیرگروه استان مشخص می کرد.

به گزارش ثلاث در هر دو دیدار رفت و برگشت تیم پتروشیمی نوری در یک بازی یک طرفه و با اقتدار توانست حریفش را از پیش رو برداشته و جواز حضور در مسابقات زیرگروه استان را کسب نماید.

در بازی رفت شاگردان محمد صداقت موفق شدند با نتیجه ۷ بر ۱ و در بازی برگشت با نتیجه ۶ بر ۲ به پیروزی برسند.

مربی تیم پتروشیمی نوری در این خصوص در گفت گو با ثلاث اظهار داشت: بازیکنان تیم که اکثراً بومی شهرستان هستند و در اوج آمادگی به سر می برند و تیم نیز با تمام توان به مسابقات استانی پا گذاشته است.

محمد صداقت گفت: انتظار داریم تیم منسجم پتروشیمی نوری بتواند نماینده شایسته ای برای شهرستان کنگان در رقابت های استانی بوده و به مسابقات مرحله بعد صعود کند چون ظرفیت بالای بازیکنان تیم نشان از این امر است.

وی افزود: این تیم برای ورود به مسابقات کشوری و راه یابی به این مرحله از مسابقات تمام توان خود را به کار خواهد بست.

وی گفت: قرار بر این بود ۵ تیم باشد و محدودیت عدم حضور بازیکنان فوتبال در رقابت های فوتسال، مانع از حضور تیم ها شد و نهایتاً دو تیم برگزار کننده فینال به صورت رفت و برگشت شدند.

مربی تیم پتروشیمی نوری گفت: ۳ تا از استان و ۲ تا از خارج از استان و مابقی بازیکنان از شهرستان کنگان هستند و به نوعی ۶۰ درصد بازیکنان بومی اند.

وی ادامه داد : تیم نوجوانان ایرانجوان نیز به عنوان نماینده استان در مسابقات زیر گروه کشور که آبان ماه برگزار می شود شرکت خواهند کرد.

وی گفت: نگاه مثبت مدیران و مسئولان پتروشیمی نوری در خصوص ورزش و مناطق پیرامونی قابل تقدیر است و این نگاه می تواند آینده ورزش شهرستان را با توجه به وجود پتانسیل های خوب در این زمینه به نحو مناسبی رقم بزند.

 

فوتسال - پتروشیمی نوری فوتسال - پتروشیمی نوری فوتسال - پتروشیمی نوری فوتسال - پتروشیمی نوری فوتسال - پتروشیمی نوری فوتسال - پتروشیمی نوری

نظرات

  1. حقوق اجتماعی says:

    اقای صداقت امیدوارم نه به منزله اسم پتروشیمی کار کنید و یادتون نره که شما بومی شهر هستید و قراره بازیکنان بومی بازی کنند و کنار بازیکنان دیگر رشد کنند . جوری که شما تیم رو بستید همین تعداد هم درمسابقات زیرگروه هم کاهش خواهد یافت . عکس نشون میده ۵۰ درصد هم بومی نیستند …

  2. خواهشا از تیمهای کنگانی و بنکی و سیرافی هم بنویسید.آخه این تیم پتروشیمیه

  3. علیرضا says:

    باسلام و خسته نباشید
    مدیریت محترم ثلاث آخه زحمت کشید گزارشگرتون فرستادید به محل تمرین ما بامسئولین باشگاه شاهین مصاحبه کردن و عکس گرفتن چرا پخش نمیکند
    باتشکر بازیکن نوجوانان شاهین بندر سیراف

  4. باورم نمیشه یعنی یکی از پتروشیمی ها حاضر شده کمک کنه به هر حال مبارکشون باشه

  5. دوست says:

    ای کاش تمام شرکتهای منطقه به نوعی از ورزش منطقه حمایت می کردند که ما شاهد این همه مشکلات در ورزش شهرستان نباشیم
    و جا دارد در اینجا یک دست مریزاد به صداقت گفت که همیشه در فکر جوانان این شهرستان می باشد

  6. مسافر says:

    آقای حقوق اجتماعی
    تا آنجایی که بنده از صداقت ششناخت داریم ایشون از متعصب ترین فرد کنگانی است و در برابر احقاق حق بومی ها از هیچ کوششی دریغ نمی کنه و متاسفانه بازیکنان کنگانیها قدر خودشون نمی دانند اگر کنگانیها سنگ لای چرخش نگذارند خودش کارش بهتر از همه بلد است که چگونه انجام بدهد

  7. خالو says:

    سلام
    ممد موفق باشی . امیدوارم پتروشیمی نوری حامی یکی از تیم های بزرگسالان یا جوانان فوتبال کنگان شود.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن