بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 28213
تعداد نظرات:۴ دیدگاه
تاریخ انتشار:جمعه 7 خرداد 95 5:31 ب.ظ

خطیب جمعه کنگان؛

کلافگی مردم شهرستان کنگان از کم آبی همزمان با موج جدید گرما

ثلاث- امام جمعه کنگان : با توجه به گرم شدن هوا در این منطقه جنوبی استان، کم آبی مردم این شهرستان را کلافه کرده است.

 

به گزارش ثلاث حجت الاسلام محمود محمودی در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر کنگان اظهار کرد: در حال حاضر روزانه حدود ۱۲ هزار متر آب وارد شبکه آب شهری کنگان می شود که این میزان نصف نیاز واقعی شهر است.
وی افزود: انتظار جدی مردم از امور آب استان و دیگر مسئولان مربوطه این است که میزان بهره مندی شهر کنگان از خط انتقال کوثر بیشتر شود.
محمودی با تقدیر از تلاش مدیر آب و کارکنان اداره آبفا کنگان به افتتاح کارخانه آب شیرین کن کنگان در چند ماه گذشته اشاره کرد و گفت: مسئولان ترتیبی اتخاذ کنند تا از ظرفیت کارخانه آب شیرین کن کنگان برای تامین آب مورد نیاز مردم استفاده بهینه و بهتری شود.
خطیب نمازجمعه کنگان همچنین به نگرانی متدینین از امنیت اخلاقی در شهرستان اشاره کرد و با تاکید بر ضرورت حفظ فرهنگ اصیل مردم این خطه در برابر خرده فرهنگ ها بیان کرد: هم مردم و هم مسئولان احساس تکلیف بیشتری کنند و اجازه ندهند پیشینه مذهبی و اصالت و نجابت مردم این خطه خدشه دار شود.
وی در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دانشگاه امام حسین (ع) و دیدار با رییس و اعضای مجلس خبرگان رهبری، به تشریح جهاد اکبر پرداخت و گفت: به فرموده رهبری جهاد اکبر به معنای ایستادگی ، اطاعت نکردن از دشمن و عدم تبعیت از آن در عرصه ها و میادین مختلف است.
امام جمعه کنگان همچنین با تبریک انتخاب آیت الله جنتی بعنوان رییس مجلس خبرگان رهبری، وی را ابوذر و عمار زمان و یار وفادار امام ، رهبری و انقلاب دانست و اظهار کرد: این حسن انتخاب علاوه بر یاس دشمنان، نشان داد مجلس خبرگان، مجلسی انقلابی است که منتخبان ملت در آن مصالح عالیه نظام را بر هر چیزی مقدم می دارند.
محمودی همچنین با اشاره به آغاز به کار مجلس دهم در روزهای آتی ، از منتخب مردم جنوب استان در مجلس شورای اسلامی خواست تا با نگاهی عادلانه به همه شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه ، بهره گیری از تجارب نمایندگان ادوار گذشته، عزم خود را در مسیر خدمت به مردم ، رفع مشکلات معیشتی و ایجاد بستر توسعه همه جانبه حوزه انتخابیه و کشور مصروف دارد.

اخبار مرتبط

نظرات

  1. امید says:

    من آمار دارم که توی برخی از شرکت ها واقعا دارن اصراف میکنن.البته توی بخش کشاورزی هم جهاد کشاورزی باید به کشاورزها کمک کنه و آیاری قطره ای رو اجباری کنه چون هنوز توی این منطقه آبیاری قطره ای که نه (گتره ای)روال شده.

    • شهروند says:

      بله متاسفانه بعضی از شرکتای موجود درپالایشگاه کنگان با زدوبند با مسولین از اب محرم دارن استفاده میکنن.یعنی از خط محرم لوله کشیدن تو پالایشگاه.

  2. بچه کنگون says:

    سلام
    سیچه آو ایطو وابیده، یروز تلخن ی روز شیرین پس او آو شیرینکن که میگفتن را انداختن چه وابید؟؟؟؟؟ای بواااا دل و کممون درد گرفت با ای آو خوردن ..

  3. کنگانی says:

    بعد از صحبت های امام جمعه هیچ تغییری درآب بوجود نیامد،.الان آب بنک هیچ وقت قطع نمیشه قضیش چیه مگه فاصله ما تابنک چقد ک اونا همیش آب دارن

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن