بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 28290
تعداد نظرات:۷ دیدگاه
تاریخ انتشار:سه شنبه 11 خرداد 95 1:15 ق.ظ

بودن یا نبودن ....

بنام خداوند رنگین کمان/ در حمایت از نماینده مردم جنوب استان بوشهر

ثلاث- این روزها خبری در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شد که” وقتی خانم الماسی نطق خود را با – به نام خداوند رنگین کمان- آغاز کرد، لاریجانی نتوانست جلوی خنده اش را بگیرد و همین موضوع باعث گلایه مردم جنوب استان از وی شده است به طوری که در صورت صحت داشتن ماجرا، خواستار عذر خواهی رسانه ای لاریجانی شده اند

 

بنام خداوند رنگین کمان

خداوند بخشنده مهربان

 

اختصاصی ثلاث- مصطفی صفایی: سایت خبری تحلیلی ثلاث، در ابتدا از زحمات بی شائبه و شبانه روزی حجت الاسلام موسی احمدی نماینده سابق مردم جنوب استان بوشهر کمال تشکر را به عمل می آورد و ورود رسمی سرکار خانم سکینه الماسی به مجلس شورای اسلامی را تبریک گفته و برای این بانوی جوان، پر انرژی و با خرد آرزوی موفقیت در امر خدمت رسانی به  مردم خطه جنوب استان را دارد.

در ادامه به صورت خیلی مختصر به موضوعی که این روزها سوژه فضاهای مجازی تبدیل شده، اشاره می شود.

 

” این روزها خبری در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شد که” وقتی خانم الماسی نطق خود را با – به نام خداوند رنگین کمان- آغاز کرد، لاریجانی نتوانست جلوی خنده اش را بگیرد و با کمال تاسف فراوان شنیده شد آقای مجری سرشناس صدا و سیما نیز وقیحانه و به ناحق در یک برنامه تلویزیونی نیشدار و با کنایه به نماینده جمعیتی بزرگ و سرفراز طعن می زند”

پاراگراف مذکور از یکی، دو روز گذشته با سرعت بسیار بالا با اشکال و متون مختلف در فضاهای مجازی منتشر شده و واکنش های زیادی را نیز به همراه داشته است؛ البته این فرض را باید گذاشت که خنده جناب آقای لاریجانی کلا به موضوع دیگری بوده است که باز هم توجیه منطقی ندارد.

در صورتی که خنده جناب لاریجانی به سخنان خانم الماسی بوده، هیچ توجیهی برای یک شخصیت تراز اول کشوری در حد ایشان ندارد، چرا که این شعر زیبایی که در ابتدای سخنان نماینده مردم جنوب استان بوشهر بر زبان جاری شد را همه شنیده اند.

 باید متذکر شد که امروز خانم الماسی یا الماسی ها در حکم آراء مردمی هستند که چشم انتظار تصویب قانونی برای کم شدن بار مشکلات معیشتی شان می باشند و لذا چنانچه خنده رئیس محترم مجلس به سخنان یا نماینده مردم بوده، در واقع خنده ایشان به آراء بخشی از مردم تعمیم می یابد که البته امیدواریم اینطور نباشد و داستان کلا چیز دیگری باشد.

جناب آقای لاریجانی، مردِ محترم، با شخصیت بالا و مردم دار؛ شعری که در آغاز صحبت های خانم الماسی گفته شد، هیچ ایراد معنایی و مفهومی ندارد، لذا خندیدن به آن، مرزبانان و مرزداران این خطه از کشور (در کنار خلیج همیشه فارس) را اندکی از شما گلایه مند کرده است، خوب است با درایتی بجا و از طریق رسانه، آن را پاسخ بگوید و شفاف سازی نیز کنید تا فضای به وجود آمده( خواسته یا اکثرا ناخواسته) اندکی تلطیف شود.

 

همانطور که در ادوار گذشته نیز سایت ثلاث به طرق مختلف ( در جاهایی که حقانیت ایجاب میکرد) در حمایت از نمایندگان سابق ( حجت الاسلام موسی احمدی و دکتر عسکر جلالیان ) قلم فرسایی نموده و به حمایت از این خدمتگزاران پرداخته است، امروز نیز به عنوان یک وظیفه اخلاقی بر خود واجب دانسته که نماینده خود را تنها نگذارد.

سایت ثلاث به عنوان یکی از موثق ترین سایت های خبری تحلیلی استان بوشهر در این سالهایی که ( حدودا ۸ سال) به صورت فعال به امر اطلاع رسانی مشغول می باشد، به دور از جناح بندی­های سیاسی چپ و راست، همواره به کار خود ادامه داده و تنها هدف خود را مردمگرایی با حفظ شعار همیشگی مان که همان ولایت مداری است، تعین کرده است ضمن اینکه در مطلب مختصری که در بالا ایراد شد قصد هیچ گونه بی احترامی نیز به رئیس محترم مجلس شورای اسلامی نیز نداشته ایم.

 

ضرغامی مدیر کل سابق صدا و سیمای ایران نیز روز گذشته در صفحه شخصی  خود( اینستاگرام) با اشاره به شعر زیبایی که الماسی، نماینده مردم جنوب استان بوشهر بر زبان جاری ساخت، تمجید و تشکر کرد.

بنام خداوند رنگین کمان

 

 

 

نظرات

  1. با سلام
    به یاد درس های دوران دبستان افتادم
    ” مسخره گر به کیفر می رسد”
    و ضرب المثل معروف” به همدیگر نخندیم، با هم بخندیم”
    امیدوارم که آقای لاریجانی ، شعر زیبای آفرینش را به تمسخر نگرفته باشد ، چونکه گناهی بزرگ را مرتکب شده است ، والدین و معلمان به ما یاد داده اند که در صورت شنیدن نام خدا ، حرمت خودمان را نگه داریم .

    حالا اگر خوش بینانه هم به این موضوع نگاه کنیم ، خنده در هر زمانی مناسب هر شخصیتی نیست ، خنده زمان و مکان دارد ، نبایستی در مجلس به این مهمی و از ریاست مجلس همچنین خطایی سر بزند .
    در هر صورت که به این مساله نگاه کنیم خنده ریاست مجلس کشور متمدن ایران بجا و شایسته نبوده .
    کوچک همگی
    مهدی احمدی

  2. حسین says:

    مجلس مکانی است که باید شان سخرانی و متن سخرانی و شیوه ی آغازین کلام باید رعایت شود. اینکه از نگاه مردم این شعر خنده دار و مسخره بود واقعا خنده دار بود.چرا باید ژست روشنفکری بگیریم و بگوییم چرا ملت خندیدند؟!! هرکس دیگری هم جای لاریجانی بود شاید با شنیدن این شعر خنده اش می گرفت. بنظرم بجای اینکه از خانم الماسی دفاع کنیم به ایشان گوشزد کنیم که در سخرانی های بعدی رسمی تر سخرانی را آغاز کند تا مضحکه ی کل ایران قرار نگیریم

  3. آمنه ایزدی فرد says:

    سلام منم با نظر آقای مهدی احمدی کاملا موافقم و مسخره کرده و حرمت نگه نداشتن شایسته مسئولین نیست.

  4. حرف منصفانه says:

    به نظر بنده سایت ثلاث به عنوان سایت اول جنوب استان بوشهر خیلی با ظرافت به یک چیز اشاره کرده

    اینکه در جای جای متن با احترام فراوان از شخصیت اقای لاریجانی صحبت شده یعنی اینکه هیچ وقت جناب لاریجانی همچین سوتی نمیده ولی خب هدف نگارش اعلام حمایت یک خطه و مردم از نماینده خود می باشد. این موضوع علاوه بر دلگرمی برای نماینده مان، باعث میشود که میزان حمایت بیشتری را با تلنگر خود به سمت خانم الماسی بکشد تا این بانوی با خرد با یک پشتوانه بالا در مجلس بتواند به نفع مردم محروم چانه زنی کند.
    ضمنا این اتفاق به طور اتوماتیک نماینده ما را راحت به مجلس و رسانه ها معرفی کرد و کار خانم الماسی خیلی راحت شد

    از ثلاث بابت مطلب بجا، مناسب و حساب شده تشکر میکنیم

  5. خوش بیان says:

    کار زشت لاریجانی با این توجیهات درست نمیشه برای کار اشتباه خود بهانه مالیدن چشم آورده است واقعا خنده دار هست .
    اما خانم الماسی هم باید یاد بگیرد فضای حاکم بر مجلس جای شعرهای کودکانه نیست

  6. همیشه خدا says:

    سلام
    اتفاقاتی از این دست حداقل دوچیز را آشکار می کند: ۱- فاصله ی عمیق برخی از منتخبین بافضای متفاوت مجلس
    ۲-ضرورت تجدیدنظر در نوع برخی از مشورت دهی هاو مشورت گیری ها…
    با همه ی این اوصاف امیدواریم نماینده هیچ حوزه انتخابیه ی تبدیل به “نماینده ی کنجی”در مجلس نشود

  7. امید says:

    با سلام.گمان نکنم جدیدا ثلاث واسه نظر گذاشتن تصویر و اسم کامل رو الذام کرده باشه.فقط امیدوارم خانم الماسی دیگه اسم شهر ما رو سوژه اخبار کشور نکنند که همه به ما رو مورد تمسخر قرار بدهند.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن