بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 28429
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:جمعه 14 خرداد 95 6:02 ب.ظ

عضو شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور

امام خمینی مجدد اسلام ناب در قرون معاصر بود

ثلاث- عضو شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور گفت : امام خمینی مجدد اسلام ناب در قرون معاصر بود

 شیخ خلیل افرا در حاشیه مراسم سوگواری ارتحال امام راحل در مصلای کنگان و در مصاحبه با خبرنگار ما بیان داشت: امام خمینی (ره) توانست دین را در قرون معاصر از انزوا خارج و بحق ایشان احیاگر اسلام ناب در دوران معاصر بودند.

وی با تبیین شخصیت بزرگ امام راحل در حوزه های مختلف گفت : فتوای تاریخی امام مبنی بر صدور حکم ارتداد سلمان رشدی نمونه ای از شجاعت امام بزرگوار بود.

رییس شورای افتاء اهل سنت استان بوشهر روحیه استکبارستیزی امام راحل را ستودنی دانست و گفت: امام راحل به ملت ایران و همه ملتهای مسلمان و آزاده دنیا نشان داد بایستی مقابل استکبار با قدرت و قوت ایستادگی کرد.

وی گفت: امام خمینی (ره) ابهت قدرت های پوشالی از جمله سردمدار استکبار جهانی یعنی آمریکا را درهم شکست.

افرا در بخش دیگر با تبریک انتصاب مقام معظم رهبری از سوی مجلس خبرگان گفت: حقیقتا معظم له خلف صالح امام اند و مدیریت و رهبری داعیانه ایشان کشور جمهوری اسلامی را به کشوری امن و مقتدر در دنیا تبدیل کرده است.

 وی در پایان حضور اهل سنت در مراسم ارتحال امام بزرگوار و دیگر مراسم ملی و مذهبی را مصداق بارز وحدت و همدلی و از برکات امام ، رهبری و انقلاب برشمرد و بیان نمود: اهل سنت همواره وفاداری خود به خط و مشی امام و رهبری معظم انقلاب و نظام دینی اثبات کرده اند.

* لازم به یادآوری است خطبه دوم نماز جمعه اهل سنت در شهرها و روستاهای شهرستان کنگان ، تبیین شخصیت والای امام راحل عظیم الشان بود.

شهرستان کنگان با جمعیتی بالغ بر ۱۰۰ هزار نفر در ۲۰۰ کیلومتری جنوب بوشهر واقع ، که بخشی از جمعیت این شهرستان را اهل سنت تشکیل می دهند.

 

اخبار مرتبط

نظرات

  1. احمد says:

    احسنت بر شیخ وحاج آقای بامرام وبا معرفت .

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن