بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 28431
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 14 خرداد 95 6:12 ب.ظ

حجت الاسلام محمودی

تشکیل نظام دینی مهمترین کار صالح امام بود/با کسانی که در ماه رمضان به دین دهن کجی میکنند برخورد شود

ثلاث- امام جمعه کنگان گفت: تشکیل نظام دینی مهمترین کار صالح امام بود

به گزارش ثلاث، حجت الاسلام محمود محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه کنگان( به تاریخ ۱۴ خرداد ۹۵ ) با تسلیت ارتحال ملکوتی امام راحل و نکوداشت یاد و خاطر شهدای ۱۵ خرداد ، تشکیل نظام دینی را میراث گرانبهای امام دانست و بیان داشت : از افتخارات امام بزرگوار تشکیل حکومتی دینی و مبتنی بر اصل مترقی ولایت فقیه بود.

خطیب جمعه تقوا ، ایمان بالا ، ایثار ، صبر ، شجاعت ، تیزبینی و دشمن شناسی ، عرفان ، علم و حلم را از ویژگی های بارز امام خمینی برشمرد و اظهار نمود: به تعبیر برخی صاحب نظران غربی ، وجه تمایز امام با سایر رهبران و سیاستمداران دنیا ایمان و صداقت و راستگویی امام بود.

محمودی گفت: به تعبیر بزرگان دین مبین اسلام و مسیحیت ، امام خمینی (ره) احیاگر دین و ایمان در قرون معاصر بود.

محمودی در بخش دیگر با تبریک انتصاب و انتخاب مقام معظم رهبری از سوی مجلس خبرگان بعنوان خلف صالح امام گفت : امروز دوست و دشمن معترف اند مناسب ترین و بهترین شخصیتی که می توانست انقلاب را در کوران حوادث بسلامت به مقصد برساند وجود مبارک مقام معظم رهبری است.

وی افزود: معظم له توانستند با مدیریت حکیمانه ضمن انجام وظایف محوله از سوی قانون اساسی ، راه و هدف و آرمان امام راحل را تداوم بخشیده و چون دیده بانی نافذ حرکات جبهه دشمن را رصد و  نقشه های آنها را خنثی کنند.

امام جمعه کنگان بعه بیانات رهبری معظم انقلاب در جوار مضجع شریف امام امت اشاره و با تبیین فرمایشات معظم له در حوزه های مختلف بویژه شاخص های فرد انقلابی گفت: نصب العین قرار دادن سخنان رهبری معظم انقلاب ، کشور را بیمه و باعث اعتلای نظام دینی در تمام سطوح خواهد شد.

محمودی همچنین با اشاره به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان ، ضمن تاکید بر بهره گیری از فیوضات روزهای پایانی شعبان المعظم و آمادگی برای ورود به ضیافت الله گفت: انتظار جدی مردم از مسئولان قضایی و انتظامی برخورد قاطع با کسانی است که در ماه رمضان به دین دهن کجی می کنند.

وی در پایان با اشاره به کارشکنی های دولت سعودی و لغو حج واجب برای حجاج ایرانی ، دولت سعودی را دولتی ظالم و مصداق صد عن سبیل الله دانست و افزود : دولت خبیث سعودی بایستی در برابر این کارشکنی ها پاسخگو باشد.

** لازم به یادآوری است مراسم ارتحال امام راحل و نکوداشت شهدای ۱۵ خرداد با حضور دهها نفر از ارادتمندان به امام بزرگوار در مصلای کنگان برگزار شد

** بین الصلاتین مراتب تقدیر و تبریک بابت موفقیت تیم کارته شهرستان در مسابقات جهانی مالزی اعلام شد

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن