بروز شده در : یکشنبه 26 فروردین 1403 ساعت 9:13 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 28446
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 15 خرداد 95 6:52 ب.ظ

مدیر عامل پتروشیمی جم :

میرافضلی: ساخت و تولید انبوه دو گرید جدید در پتروشیمی جم

ثلاث- به همت متخصصان کارآزموده و مجرب شرکت پتروشیمی جم تولید دو گرید جدید با ارزش افزوده بالا به تولید انبوه رسید

میرافضلی پتروشیمی جم
 به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی پتروشیمی جم مهندس میر افضلی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیمای مرکز بوشهر گفت: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و کاهش وابستگی صنایع پایین دستی به واردات و همچنین افزایش توان رقابتی شرکت در بازارهای جهانی، شرکت پتروشیمی جم به همت متخصصان کار آزموده و مجرب، تولید گریدهای جدید با ارزش افزوده بالا را در دستور کار خود قرار داده است. در این راستا گریدهای پلی اتیلن Caps and Closures و پلی اتیلن Yarn در پتروشیمی جم تولید شده و آماده تحویل به مشتریان داخلی و خارجی می باشند.
مدیر عامل پتروشیمی جم مهمترین ویژگی های مورد انتظار برای گریدهای Caps and Closures را خواص مکانیکی شامل ESCR مطلوب، مدول مناسب (پایداری ابعادی) و ویژگی های مطلوب در تماس با مواد غذایی دانست و افزود: این گرید برای ساخت درب بطری نوشیدنیها، مواد دارویی، بهداشتی، شیمیایی و … بکار می رود. در مورد نوع و میزان افزودنی های مورد استفاده در این گرید، با توجه به اینکه افزودنی های بکار رفته در پلی اتیلن روی خواص آن در تماس با مواد غذایی اثرگذار هستند، لذا محدودیتها و استانداردهای بین المللی در تولید این گرید رعایت شده است.
مهندس میر افضلی افزود: پلی اتیلن گرید Yarn برای اولین بار در کشور در شرکت پتروشیمی جم تولید شده است و یکی از گریدهای پر مصرف پلی اتیلن بالاخص در کشورهای آسیایی مانند چین می باشد و از ویژگی های این گرید می توان به استحکام بالا و مقاومت در مقابل مواد شیمیایی و عوامل بیولوژیکی اشاره کرد. کاربردهای عمده این گرید در تولید طناب، تورهای ماهیگیری و … می باشند.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن