بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 28449
تعداد نظرات:۳ دیدگاه
تاریخ انتشار:شنبه 15 خرداد 95 7:41 ب.ظ

با علی دشتی بازیکن کنگانی تیم پیکان بیشتر اشنا شوید

علی دشتی: امیدوارم نماینده شایسته کنگان در لیگ برتر فوتبال باشم

اختصاصی ثلاث- بازیکن جوان کنگانی تیم فوتبال پیکان گفت: امیدوارم نماینده شایسته کنگان در لیگ برتر فوتبال باشم

به گزارش ثلاث، ارزوی هر بازیکنی پوشیدن پیراهن تیم ملی کشورش است و در این راستا قطعا برنامه ریزی درست، گرفتن مشاوره، تلاش و تمرین مداوم، تغذیه و استراحت نقش اساسی در تحقق این آرزو دارد.

علی دشتی بعنوان بازیکن خوش اخلاق و خو اتیه جنوبی تیم پیکان  با تلاش و پشتکار فراوان و با استفاده از نعمت جوانی سعی دارد این آرزو دست یافتنی را محقق کند.

علی دشتی بازیکن جوان و جویای نام کنگان است که در فصل قبل در لیگ دسته اول ازادگان با قرادادی دو ساله راهی تیم پیکان شد و توانست با پیکان به لیگ برتر صعود کند. وی امسال در لیگ برتر نماینده کنگان در کنار مهدی طارمی، حسین ماهینی و دیگر بازیکنان مطرح کشور در مستطیل سبز حضور خواهد یافت.

دشتی در گفتگویی کوتاه با خبرنگار سرویس ورزشی ثلاث اظهار داشت: قرارداد سال دومش با پیکان توافقی بوده و طی جلساتی که با مدیرعامل باشگاه انجام شده از ۲۰ خرداد در تمرینات تیم پیکان حضور خواهم یافت.

علی دشتی بازیکن با اخلاق کنگانی در پست هافبک دفاعی است که مورد توجه تیم های لیگ دسته یک ازادگان نیز بود و با وجود پشنهاداتی که به وی شد، ترجیح داد برای یک فصل دیگر پیکان را همراهی کند.

علی دشتی متولد ۷۳ است و امید می رود در لیگ برتر شایستگی های خود را به عنوان یک استان بوشهری نشان دهد تا مورد توجه تیم های بزرگ تر و حتی سرمربی تیم ملی قرار بگیرد. دشتی سابقه بازی در تیم های ایرانجوان بوشهر- فجر شهرداری کنگان را در کارنامه خود دارد.

 وی در کنار ورزش، تحصیلات خود را نیز ادامه داده و هم اکنون دانشجوی رشته تربیت بدنی دانشگاه ازاد بندر دیر می باشد.

حجت عبدالهی

 

علی دشتی تیم پیکان

 

 

//

 

نظرات

  1. کنگان says:

    سلام
    علی دشتی از شهر بنک است
    الکی نام کنگون بالا نبرید
    کنگان چه زمانی تیم ابوذر و امید داشت ولی کو

  2. ابراهیمی says:

    سلام جناب
    کنگان و بنک فرقی ندارند شما هم افتخارید برای ایران و ایرانی ..همیشه منطقی باشید ما کنگانی ها مهمانوازتمام ایرانیان هستیم و علی دشتی یک ورزشکارایرانی است …

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن