بروز شده در : یکشنبه 26 فروردین 1403 ساعت 9:13 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 28481
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 17 خرداد 95 5:31 ب.ظ

فرماندار کنگان:

مشکلات آب و برق دامداران شهرستان کنگان مرتفع می‌شود

اختصاصی ثلاث- فرماندار شهرستان کنگان گفت: مشکلات آب و برق دامداران شهرستان کنگان مرتفع می‌شود.

عبدالنبی یوسفی ظهر دوشنبه در نشست بررسی  و مشکلات دامداران شهرستان کنگان با اشاره به اینکه حمایت از دامداران اولویت برنامه‌های دولت و مسئولین است، اظهار داشت: مشکلات و موانع در همه جا و همه شغل‌ها وجود دارد و مهم این است که با تدبیر و مدیریت بتوان مشکلات را به حداقل برسانیم.

وی با بیان اینکه برای تسهیل در امورات دامداران از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد، ادامه داد: ما تلاش داریم که قطع کننده روزی دامداران نباشیم و تصمیمات ما باید بر اساس همکاری و تعامل باشد.

فرماندار کنگان در خصوص رفع مشکل آب و برق دامداران نیز تصریح کرد: نصب پنل‌های خورشیدی می‌تواند مشکل روشنایی خانواده‌های دامداران را مرتفع کند.

یوسفی اضافه کرد: همه دستگاه های اجرایی از جمله جهاد کشاورزی، شهرداری‌های شهرستان و امور آبفار تلاش کنند تا در ایام فصل تابستان مشکل آب شرب دامداران با همت همه دستگاه‌ها و با تعامل و همراهی آنان رفع شود.

وی افزود: مشکلات مطرح شده توسط دامداران از قبیل مراتع، مسیر تردد دامداران از طریق اتوبان، بیمه دام، جاده دسترسی، سکونت دامداران و کاهش تعرفه آب مصرفی، را پیگیری می‌کنیم و از همه ظرفیت های قانونی دستگاه‌ها در این شرایط استفاده خواهیم کرد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن