بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 28486
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 17 خرداد 95 10:55 ب.ظ

در مراسم تجلیل از فعالان سازمان دانش آموزی شهرستان

فرماندار کنگان: لزوم جامعه نگری در برنامه ریزی های آموزش و پرورش

ثلاث- فرماندار کنگان در همایش سازمان دانش آموزی گفت: هرقدر برنامه های آموزش وپرورش در راستای ارتقای کیفیت بخشی برنامه ها و آشنا کردن دانش آموان وآینده روشن آنان دقیق تر باشد در پرورش نیروهای خوب موفق تر است

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش، مراسم تجلیل از فعالان سازمان دانش آموزی شهرستان کنگان با حضور فرماندار، معاون سیاسی اجنماعی، مدبرآموزش و پرورش و اولیای دانش آموزان برگزار شد.

 

در این مراسم فرماندار ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل گفت: حضرت امام (ره)آن بزرگ مردی است که با امید و اندیشه خود تحولی ایجاد کرد که جامعه ایران را به مسیری هدایت کند که هم در راستای وحدت و همدلی و آینده ای درخشان برای ایران اسلامی رقم بخورد.

یوسفی گفت : بدون شک اگر جامعه ای بناست راه توسعه و پیشرفت را ادامه دهد، قطعا باید از یک سری سرمایه ها برخوردار باشد که مهمترین این سرمایه ها ، نیروی انسانی است .

وی افزود :مطمعنا وجود شما دانش آموزان بعنوان کسانی که مسئولین آینده ی این مملکت را رقم می زنید بسیار ارزشمند است.

 

فرماندار کنگان در مورد ارتقاء کیفیت آموزشی گفت: هرقدر برنامه های آموزش و پرورش در راستای ارتقاء کیفیت بخشی جامع تر باشد، دانش آموزان به آینده روشن خویش در چهارچوب دموکراتیک و حفظ ارزشهای دینی ومکتبی پایبندتر می باشند و آموزش وپرورش می تواند نیروهای خوبی پرورش دهد.

عبدالنبی یوسفی خاطرنشان کرد شهرستان کنگان با توجه به پتانسیل ها و شرایط اقتصادی و سرمایه گذاری و گردشگری و مسایل اجتماعی و آموزش عالی یکی از شهرستانهای نمونه استان باشد.

مدیر آموزش وپرورش نیز در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد وخاطره امام راحل ، به وظایف و انتظارات از سازمان دانش آموزی پرداخت و گفت : ما می خواهیم دانش آموزی که از سازمان دانش آموزی وارد جامعه می شود ، فردی مسئولیت پذیر ،مشارکت جو و در نهایت شهروند خوبی باشد .

محیسن افزود: آنچه را که سازمان دانش آموزی در تلاش برای نهادینه کردن آن است ، مسایل اجتماعی ، فرهنگی و مذهبی برای دانش آموزان می باشد. سازمان دانش آموزی باید دانش آموزی تربیت کند که از لحاظ اخلاقی و مذهبی ، الگو باشد.

وی اعلام کرد بزودی از دانش آموزان ممتاز درسی این سازمان نیز تجلیل خواهیم کرد.

 

در پایان مراسم، ضمن تجلیل از دانش آموزان و خانواده های آنان از نشان های سازمان دانش آموزی رو نمایی شد.

 

برچسب ها: , ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن