بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 28490
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 18 خرداد 95 0:28 ق.ظ

همایش و نمایشگاه پیشگیری و درمان با محوریت اعتیاد و ایدز در کنگان برگزار شد

ثلاث- همایش و نمایشگاه پیشگیری و درمان با محوریت اعتیاد و ایدز مورخ ۱۷/۰۳/۹۵ ساعت ۹:۰۰ صبح در سالن فرهنگ و ارشاد شهرستان کنگان به همت کمیته امداد امام خمینی برگزار گردید.

به گزارش ثلاث، همایش و نمایشگاه پیشگیری و درمان با محوریت اعتیاد و ایدز مورخ  ۱۷/۰۳/۹۵ ساعت ۹:۰۰ صبح در سالن فرهنگ و ارشاد شهرستان کنگان به همت کمیته امداد امام خمینی  برگزار گردید.

به منظور جلوگیری از گسترش اعتیاد و ایدز در جامعه، صبح امروز همایشی با حضور جناب آقای دکتر براتی،  مسئولین فرمانداری شهرستان ، آموزش منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ، نیروی انتظامی شهرستان و برخی ادارات دولتی برگزار گردید.

 همایش با سخنان رییس کمیته امداد در خصوص اهمیت اطلاع رسانی و پیشگیری از معضل اعتیاد در جامعه شروع گردید. آقای رهبر ضمن تشکر از نهادهای حمایت کننده، به تلاش ها و همکاری های گسترده کمیته امداد از قبیل برگزاری کلاس های آموزشی و مشاوره خصوصی برای بهبود این معضل خبر دادند و از همه مسئولین درخواست همکاری نمودند تا بتوان در آینده شاهد بهبود وضعیت پیشگیری از این معضل اجتماعی باشیم.

 همایش با حضور دو تن از معتادان که توانسته بودند با کمک اعضای ( ان ای ) ترک اعتیاد از پس این مشکل برایند و به زندگی سالم خود برگردند ادامه یافت. سخنان این افراد نشان می داد که بسیاری از معتادان تنها به دلیل ناآگاهی در نحوه ارتباط با جامعه به دام اعتیاد دچار شده و خواهان برگشت به زندگی خود می باشند. در ادامه آقای دکتر براتی با سخنانی شیوا به بررسی معضل اعتیاد از زوایای گوناگون پرداختند و خاطرنشان نمودند که خانواده اصلی ترین نهاد حمایتی برای پیشگیری از اعتیاد می باشد و نحوه درست تعامل شهروندان با همدیگر نقش بسزایی در کنترل اعتیاد و ایدز خواهد داشت.

در پایان به سوالات حضار پاسخ داده شد و همایش با بازدید از نمایشگاه پایان گرفت. 

نهادهای حمایت کننده این همایش فرمانداری کنگان- مدیریت آموزش منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس- موسسه توان آفرینان پارس- فرماندهی انتظامی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنگان بودند.

برنامه انجام شد با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد در مجتمع فرهنگی هنری این اداره انجام شد.

شایان ذکر است که عباسی رئیس اداره فرهنگی و پیشگیری محیط کار ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور نیز در این همایش حضور داشت.

 

 

IMG_20160607_000330 IMG_20160607_000340 IMG-20160607-WA0007 انتاتنانتا تامنمنت تانتاتا تانمتاتتحخ تحخنهخهعا کمتنحنحختن لانتتمنتکمنکحم للنتانتم منتمنتمنت نتاتانتا نتمنتمنتنکم نتنمتمنت هاتنمنمتم

//

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن