بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 28538
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 21 خرداد 95 11:52 ب.ظ

امام جمعه کنگان

روحیه انقلابی ضامن حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است

ثلاث- امام جمعه کنگان گفت: روحیه انقلابی ضامن حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است

به گزارش ثلاث، حجت الاسلام محمود محمودی در اولین جمعه ماه مبارک رمضان با تشریح بیانات حکیمانه رهبری معظم انقلاب در حرم ملکوتی امام راحل بیان نمود : امروز رمز و راز موفقیت نظام دینی در گرو انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن است.

وی با تبین شاخصه های انقلابی بودن در کلام رهبری معظم انقلاب گفت: امام راحل و خلف صالح ایشان از مصادیق بارز یک فرد انقلابی اند و باید شاخص های انقلابی در جامعه حفظ ، تقویت و عملی گردد.

امام جمعه کنگان در بخش دیگر با اشاره به بیانات اخیر رهبری معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و نیز حافظان و قاریان ممتاز قرآنی گفت : یکی از نگرانی های رهبری معظم انقلاب موضوع فرهنگ و ولنگاری و بی اهتمامی در دستگاههای فرهنگی است.

محمودی تعبیر ولنگاری در موضوع فرهنگ را یک هشدار جدی دانست و بیان نمود : یکی از راههای تحقق فرمان رهبری شناسایی و تجمیع امکانات در مباحث فرهنگی و پرهیز از موازی کاری و نیز توجه جدی به مقوله تولید کالای فرهنگی داخلی بر معیار شاخص های ترسیم شده توسط مقام معظم رهبری است.

امام جمعه کنگان در بخش دیگر با اشاره به فضایل و برکات ماه مبارک رمضان بویژه توجه و عمل به قرآن گفت: امروز در دنیا یک خلاء هویتی فکری و ایمانی وجود دارد که پر کردن آن فقط در سایه بازگشت و توجه به قرآن کریم است.

محمودی با اشاره به اهمیت و ضرورت موسسسات قرآنی گفت: مردم و مسئولان مراکز قرآنی این شهرستان را با جدیت تقویت و مشکلات آنها را برطرف کنند.

خطیب جمعه با گرامیداشت سالروز تشکیل ستاد انقلاب فرهنگی به فرمان امام گفت : انحراف فرهنگی به معنای انحراف همه چیز است و این مسئله ضرورت توجه به مقوله فرهنگ را بیشتر می کند.

وی در پایان به برخی اتفاقات در شهرستان کنگان در موضوع قاچاق توسط برخی افراد غیر بومی اشاره و ضمن تاکید بر ضرورت برخورد قاطع با مجرمین گفت : اجازه ندهید برخی افراد پیشینیه دینی مردم نجیب شهرستان کنگان را خدشه دار کنند.// ابوذر حسین پور

برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن